اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۱۲۵۰
۱ نظر
۴۳۹
۱ نظر
۴۳۹
پ

نظارت صداوسیما بر سریال‌های خانگی ممکن است تعارض منافع ایجاد کند

‌این گلایه از دولت هم هست، چراکه دولت هم باید مقداری فعالانه عمل کند. دولت می‌تواند لایحه‌ای را به مجلس ارسال کند و ما هم حتما حمایت می‌کنیم. من فکر می‌کنم اگر لایحه‌ای از سمت دولت بیاید، نمایندگان هم همراهی می‌کنند و رأی خواهد آورد.

خراسان: محسن زنگنه، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد:

‌در دولت قبل به جهت نوع نگاه‌هایی که در مجموعه وزارت ارشاد بود، اختلاف جدی وجود داشت که نظارت بر مجموعه صوت و تصویر فراگیر را به چه نهادی بدهیم؟ در نهایت به جهت نزدیکی صداوسیما به مجلس، مجلس تصمیم گرفت این موضوع را کامل در اختیار ساترا قرار دهد. حرف دوستان این است که بالاخره الان، وزارت ارشاد حداقل هم‌نظر با صداوسیماست، نگاه انقلابی دارد و به دغدغه‌های صداوسیما و طیف‌های ارزشی کشور توجه می‌کند و نگاه‌شان این است که این امر در اختیار وزارت ارشاد باشد.

‌بالاخره ما یا وزارت ارشاد داریم یا نداریم. در حوزه هنری، اگر نگاه حاکمیتی به مجموعه وزارت ارشاد داشته باشیم، اتفاقاً باید ابزار نظارتی را در اختیار ارشاد بگذاریم. وقتی ابزار نظارتی را از ارشاد می‌گیرید، عملاً آن را به مجموعه‌ای تبدیل می‌کنید که فقط چهار تا مجوز می‌دهد. لذا اعتقاد من این است که اگر خلأیی در وزارت ارشاد داریم، باید برویم آن خلأ را رفع کنیم.

‌وقتی نظارت را به صداوسیمایی بدهیم که خودش تولیدکننده است، ممکن است تعارض منافع هم به وجود بیاید. اگر خود صداوسیما تخلف کرد، چه کسی بر آن نظارت کند؟ الان مگر کم داریم در سریال‌هایی که از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود؟ بحث‌های جدی درباره آن‌ها وجود دارد. 

‌این گلایه از دولت هم هست، چراکه دولت هم باید مقداری فعالانه عمل کند. دولت می‌تواند لایحه‌ای را به مجلس ارسال کند و ما هم حتما حمایت می‌کنیم. من فکر می‌کنم اگر لایحه‌ای از سمت دولت بیاید، نمایندگان هم همراهی می‌کنند و رأی خواهد آورد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خوب باشه مگه چه اشکالی داره،،،،، الان تلویزیون سریال خوب نداره همه رفتند شبکه خانگی پولي،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج