۱۳۰۲۵۸۴
۲۴۱۲
۲۴۱۲
پ

در موضوع حجاب باید سنجیده‌تر عمل کرد

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در موضوع حجاب باید سنجیده‌تر و با برنامه عمل کرد و اظهارات و اقدامات غیر کارشناسی فایده‌ای ندارد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در موضوع حجاب باید سنجیده‌تر و با برنامه عمل کرد و اظهارات و اقدامات غیر کارشناسی فایده‌ای ندارد.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۵ فروردین کرج با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است و هرگز فراموش شدنی نبوده و نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: دشمنان اسلام بارها با انواع دسیسه ها و فتنه ها به دنبال آن بودند که موضوع فلسطین را از اولویت اول جهان اسلام به یک موضوع ساده تبدیل کنند در حالی که آزادی قدس یک هدف اعتقادی و ریشه دار جهان اسلام است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خیانت برخی از کشورهای اسلامی در گذشته باعث تثبیت پوشالی رژیم صهیونیستی شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی این نقشه، نقش بر آب شد، خاطرنشان کرد: با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خون تازه ای در کالبد جریان مقاومت دمیده شد و فلسطین از یک مسأله سیاسی کوچک به یک موضوع مردمی و مهم تغییر کرد.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به جریان مقاومت و اسلام، گروه‌های تکفیری را به راه انداخت تا ذهنیت ها را از نابودی رژیم منحرف کند در حالی که مردان مبارز ما به خصوص سردار دل‌ها با نابودی داعش و گروه‌های تکفیری این توطئه شوم را خنثی کرد.

 وی افزود: رژیم صهیونیستی بارها به دنبال ایران هراسی بود و هیچگاه به این هدف خود نرسید. اعتصابات و راهپیمایی های صورت گرفته در رژیم صهیونیستی نتیجه اضمحلال و نابودی است و مهاجرت معکوس و چند دستگی های مختلف نشانه های بارز آن است.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: حامیان رژیم صهیونیستی هم رو به افول و نابودی هستند. استکبار جهانی دیگر ابرقدرت محسوب نمی شود و بسیاری از کشور ها تغییر رویه داده اند و حتی در مبادلات خود دلار را کنار گذاشته و سلطه دلار را از بین برده اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین توطئه های دشمن ضربه زدن به اعتقادات شرعی و عرفی جامعه اسلامی است، افزود: حجاب یکی از مهمترین موضوعات عرفی و شرعی اسلام است و دشمن با سیاسی کردن این موضوع به دنبال تغییر در باورهای مردمی و ضربه زدن به بنیان خانواده است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: در موضوع حجاب باید سنجیده‌تر و با برنامه عمل کرد و اظهارات و اقدامات غیر کارشناسی فایده‌ای ندارد اما اقدام نیروی انتظامی یک حرکت ارزشمند و مفید است که همه مردم انقلابی و مومن از این حرکت با تمام توان حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج