۱۳۰۲۸۷۰
۴۰۸۲۵
۴۰۸۲۵
پ

این مادر مشهور، زیباترین دختران دنیا را به دنیا آورده!

اواسط دهه ۸۰ بود که بازیگر زیبایی به نام اندی مک داول پا به عرصه هالیوود گذاشت و به خوبی دیده شد.

چی بپوشم- المیرا فلاحیان: اواسط دهه 80 بود که بازیگر زیبایی به نام اندی مک داول پا به عرصه هالیوود گذاشت و به خوبی دیده شد. این بازیگر پیش از شروع حرفه بازیگری و ایفای نقش در فیلم‌های رمانتیک کمدی، به عنوان مدل برندهای مشهوری از جمله calvin klein فعالیت کرده بود.

این مادر مشهور، زیباترین دختران دنیا را به دنیا آورده!

اندی مک داول متولد 21 آوریل 1958 است و دو دختر و یک پسر دارد. درباره پسر این بازیگر اطلاعات خاصی در دسترس نیست، اما دو دختر زیبای اندی مک‌داول به اندازه مادرشان دیده شده‌اند و مورد توجه قرار گرفته‌اند. در ادامه به معرفی بیشتر دو دختر این بازیگر مشهور پرداخته‌ایم.

این مادر مشهور، زیباترین دختران دنیا را به دنیا آورده!

رینی کوالی، دختر بزرگ و خواننده او

رینی کوالی، متولد 1989، دختر بزرگ اندی مک داول است. او علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی هم فعالیت دارد. اولین فیلمی که این بازیگر در آن ایفای نقش کرد، فیلم Mighty Fine در سال 2012 اولین فیلمی بود که این بازیگر در آن ایفای نقش کرد.

این مادر مشهور، زیباترین دختران دنیا را به دنیا آورده!

او به عنوان یکی از زیباترین بازیگران جوان حال حاضر شناخته می‌شود و به واسطه همین زیبایی هم در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

این مادر مشهور، زیباترین دختران دنیا را به دنیا آورده!

مارگارت کوالی، دختر بازیگر

مارگارت کوالی شاید شبیه‌ترین فرزند اندی مک داول به خودش باشد. او هم علاوه بر استعداد زیاد در بازیگری، در صنعت مدلینگ هم فعالیت داشته است. هر دو دختر این بازیگر مشهور به واسطه چهره و اندام بسیار زیبایشان و همچنین حضور مادرشان در عرصه مدلینگ، به سرعت وارد این عرصه شدند. البته مارگارت کوالی پیش از اینکه پایش در این صنعت محکم شود به سمت بازیگری قدم برداشت و نشان داد که در این عرصه می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

این مادر مشهور، زیباترین دختران دنیا را به دنیا آورده!

مارگارت کوالی حرفه بازیگری را از سال 2013 و با بازی در فیلم Palo Alto آغاز کرد. او بعد از این فیلم در سریال پرطرفدار the leftovers هم دیده شد و پس از آن در فیلم‌های دیگری هم ایفای نقش کرد. اوج دیده شدن این بازیگر از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو بود. او بعد از ایفای نقشی نسبتا کوتاه در این فیلم به شدت مورد توجه قرار گرفت و برای پروژه‌های دیگری هم انتخاب شد.

این مادر مشهور، زیباترین دختران دنیا را به دنیا آورده!

این بازیگر در سال 2021 با مینی سریال Maid یا خدمتکار هم بسیار دیده شد و ایفای نقش او در این سریال به شدت مورد تحسین قرار گرفت. او حتی برای ایفای نقش در این سریال نامزد دریافت جوایز مهمی از جمله گلدن گلوب هم شد.

اندی مک داول و دخترانش سال‌هاست به عنوان یکی از زیباترین مادر و دختران به حساب می‌آیند. به همین بهانه هم فرصت را غنیمت شماردیم تا به معرفی این مادر زیبا و دو دختر محبوبش بپردازیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج