۱۳۰۳۰۰۸
۲۷۶۷۱
۲۷۶۷۱
پ

چهره عجیب یک بازیگر بعد از ۱۸ماه ایزوله خانگی

اخیرا تصویری از جک نیکلسون، بازیگر و فیلم‌ساز سابق هالیوودی منتشر شده که نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده. این عکس از او در بالکن خانه‌اش در بورلی هیلز گرفته شده و به نظر می‌رسد که تازه از خواب بیدار شده و یک تی‌شرت گشاد به تن دارد.

خبرآنلاین: اخیرا تصویری از جک نیکلسون، بازیگر و فیلم‌ساز سابق هالیوودی منتشر شده که نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده. این عکس از او در بالکن خانه‌اش در بورلی هیلز گرفته شده و به نظر می‌رسد که تازه از خواب بیدار شده و یک تی‌شرت گشاد به تن دارد.

جک نیکلسون تنها زندگی می‌کند و در اکثر طول عمرش نیز همین رویه را دنبال می‌کرده؛ البته او حدود سه دهه قبل و پیش از آن که در دنیای هالیوود به شهرت برسد، به مدت چهارسال با آنجلیکا هیوستون زندگی می‌کرد و بعد از آن همواره تنها بوده.

چهره عجیب یک بازیگر بعد از 18ماه ایزوله خانگی

آخرین تصویری که از آقای نیکلسون منتشر شده بود، به اکتبر سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد که در آن زمان همراه با ری، پسرش به تماشای یکی از مسابقات لس‌آنجلس لیکرز رفته بود و شنیده می‌شود که پسر ۳۱ ساله‌اش یکی از معدود افرادی است که با او در ارتباط است. یکی از دوستان نیکلسون درباره او گفته:« جک با تعدادی از اقوام در ارتباط است؛ به ویژه پسرش، ری که به او افتخار می‌کند. اما واقعیت این است که آن روزهایی که ارتباطات اجتماعی متعددی داشت، دیگر گذشته است.»

از سوی دیگر آخرین حضور جک نیکلسون در دنیای هالیوود به سال ۲۰۱۰ برمی گردد که در فیلم 'How Do You Know' درکنار بازیگرانی مثل اوون ویلسون و ریس ویترسپون نقش‌آفرینی کرد و بعد از آن دیگر در هیچ فیلمی و حتی پشت صحنه دیده نشد.

چهره عجیب یک بازیگر بعد از 18ماه ایزوله خانگی

البته آقای نیکلسون هرگز شایعاتی درباره کناره‌گیری‌اش از دنیای هالیوود به دلیل مبارزه با بیماری زوال عقل را تائید نکرد. یکی از دوستان او در ماه ژانویه اعلام کرد که او شرایط فیزیکی خوبی دارد؛ هرچند که ذهن او تا حدود زیادی از بین رفته. هرچند که بیل او-ریلی این را تائید نمی‌کند. او دراین باره گفته:« من چند ماه پیش جک را دیدم. با هم گفتگوی طولانی‌ای هم داشتیم. او برنامه مرا دنبال می‌کند و سوالات زیرکانه‌ای هم از من پرسید. ما چندین دهه است که با هم دوستیم. او ۸۵ سال سن دارد؟ مشکلی نیست. ولی از نظر ذهنی از رئیس جمهور آمریکا هم چابک‌تر و هوشیارتر است.»

چهره عجیب یک بازیگر بعد از 18ماه ایزوله خانگی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج