۱۳۰۳۲۶۵
۴۵۳۹
۴۵۳۹
پ

قتل فجیع زن جوان با ضربات چاقو در محله جوادیه

مرد جوانی که همسرش را با ضربات متععد چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

تسنیم: مرد جوانی که همسرش را با ضربات متععد چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

ساعت ۱۹ روزچهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعضای خانواده یک خانم ۴۰ ساله بنام مهناز، به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس مراجعه کرد و گفت: دخترم از صبح پاسخگوی تماس‌های تلفنی ما نیست و پس از مدتی تلفن همراهش خاموش شده است؛ با تلفن همراه همسرش هم تماس گرفتیم، اما او نیز پاسخگوی تماس‌های ما نبود و تلفن همراه او نیز پس از چندین نوبت عدم پاسخگویی، خاموش شد؛ به در خانه آن‌ها در محدوده میدان رهبر رفتیم، اما باز هم کسی جوابگوی زنگ خانه نبود و تلفن مهناز و همسرش نیز در این زمان خاموش شده بود.

قتل فجیع  زن جوان با ضربات چاقو در محله جوادیه

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری با دستور قاضی ناصر غلامی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، به خانه محل سکونت مهناز و همسرش مراجه کرده و وارد خانه شدند که در بازرسی داخل خانه، جسد مهناز در داخل اتاق پذیرایی و در حالیکه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف شد.

همین موضوع کافی بود تا حادثه به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شود که کارآگاهان این اداره در محل حاضر و در تحقیقات از همسایگان متوجه شدند، مهناز و همسرش بنام مهران (45 ساله) در ساعت 9 همان روز، درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند به طوری که صدای درگیری و مشاجره لفظی آن‌ها به وضوح توسط همسایگان شنیده شده است.

با توجه به اظهارات همسایگان، بررسی انگیزه ارتکاب جنایت با موضوع اختلاف و درگیری فی مابین زن و شوهر مورد بررسی کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و اعضای خانواده مهناز نیز سابقه درگیری و نزاع میان مهناز و همسرش را تأیید کردند.

پس از پایان تحقیقات میدانی بررسی فرضیه وقوع قتل خانوادگی و ارتکاب جنایت توسط همسر مهناز در دستور بازپرس ویژه قتل قرار گرفت؛ تیم جنایی در ادامه تحقیقات پی بردند که مهران در ساعت 11 با حالتی پریشان و مضطرب از خانه خارج شده است و پس از آن کسی او را ندیده است.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه یک بیمارستان در محله لواسان هویت قاتل را در سامانه سراسری ثبت کرد که همین اطلاعات کارآگاهان را به مرکز درمانی کشاند؛ در آنجا مشخص شد متهم بعد از قتل همسرش متواری شده و بعد از چندی در حالی که یک چهار لیتری بنزین روی خود وخودرویش در لواسان خالی کرده و اقدام به خودروسوزی می‌کند که توسط شهروندان نجات یافته و بیمارستان منتقل می‌شود.

متهم در جریان تحقیقات به جرم قتل همسرش در محله جوادیه اعتراف و عنوان کرد به دلیل اختلافات شخصی دست به این جنایت زده است.

حال عمومی متهم در بیمارستان موردنظر مساعد گزارش شده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط  قاضی وحیدناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج