۱۳۰۳۴۶۱
۷۴۹۸
۷۴۹۸
پ

روایتی از اجرای طرح حجاب در یک پاساژ

سخنگوی فراجا در اولین اظهارنظر رسمی پس از اجرای طرح سراسری عفاف و حجاب در کشور از ارسال چند صد پیامک کشف حجاب در خودرو و ۳ هزار و ۵۰۰ پیامک رعایت قوانین برای واحدهای صنفی خبر داد.

شرق: صبح شنبه-۲۶ فروردین- اجرای «طرح مبارزه با بدحجابی» از سوی فراجا آغاز شد. این طرح در ۳ حوزه معابر عمومی، خودرو و اماکن اجرایی می‌شود. گفته می‌شود در اولین روز از اجرای این طرح ماموران پلیس اماکن به مراکز تجاری و پاساژها مراجعه کرده و وضعیت حجاب فروشندگان و حاضران را بررسی کرده‌اند. 

یکی از مخاطبان «شبکه شرق» حضور پلیس اماکن در یکی از مراکز تجاری شمال تهران را این گونه روایت می‌کند: «روز اول اجرای این طرح دو بنر جلوی در ورودی مرکز خرید نصب شد که محتوای آن در مورد رعایت حجاب در مرکز خرید بود. بعد از آن پلیس اماکن وارد مرکز خرید شد و به فروشندگان و کسبه یک به یک اعلام شد که باید حجاب را رعایت کنند. وضعیت حجاب در تمامی فروشگاه‌ها بررسی شد. اگر یکی از فروشندگان حجاب نداشت، تذکر داده می‌شد. همچنین به برخی از فروشندگان به دلیل پوشیدن شلوار زاپ‌دار هم تذکر دادند.»

این مخاطب «شبکه شرق» که از کسبه این مرکز تجاری است، توضیح داد: «اماکن به هیات مدیره مرکز خرید اعلام کرده که باید ۲ مامور جلوی هر در ورودی مرکز خرید بایستند و اجازه ندهند زنان بدون حجاب وارد شوند. هیات مدیره به پلیس اماکن اعلام کرده که ما نیروی لازم، همچنین بودجه برای پرداخت حقوق به این افراد را نداریم. با این حال اماکن به کسبه تاکید کرده که باید این کار انجام شود و اگر نیاز باشد، نیروهایی از کلانتری منطقه برای مرکز خرید فرستاده می‌شود. اما نکته عجیب ماجرا این است که حقوق این افراد باید از سوی مرکز خرید پرداخت شود.» 

سخنگوی فراجا در اولین اظهارنظر رسمی پس از اجرای طرح سراسری عفاف و حجاب در کشور از ارسال چند صد پیامک کشف حجاب در خودرو و ۳۵۰۰ پیامک رعایت قوانین برای واحدهای صنفی خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج