۱۳۰۳۱۹۵
۱ نظر
۴۴۳۷
۱ نظر
۴۴۳۷
پ

گزارش پلیس از اولین روز اجرای طرح حجاب و عفاف

در اولین روز اجرای طرح عفاف و حجاب، ۳۵۰۰ پیامک کشف حجاب متصدیان واحدهای صنفی به آنها ارسال شد.

خبرگزاری فارس: طرح جدی پلیس در راستای مقابله با کشف حجاب از صبح روز شنبه ۲۶ فروردین ماه در معابر، اماکن و خودروها کلید خورد.

بر پایه این گزارش، پلیس با استفاده از سامانه، دوربین‌ها و تجهیزات هوشمند نسبت به شناسایی افرادی که کشف حجاب کرده اند اقدام می‌کند و با ارسال پیامک به افراد به آنها تذکر می‌دهد؛ اگر شخص برای بار اول به سر پیامکی که برایش پیام ارسال کرده است اعلام کند که اشتباهی صورت گرفته، پلیس این موضوع را می پذیرد؛ هرچند که به گفته سردار رادان  مستندات پلیس کاملا درست بوده و امکان خطا در دوربین‌های به کار گرفته شده در طرح عفاف و حجاب وجود ندارد.

گزارش پلیس از اولین روز اجرای طرح حجاب و عفاف

 اگر برای بار دوم پیامک کشف حجاب به فرد ارسال شود دیگر هیچ گذشتی در کار نخواهد بود و فرد در ادامه با مدارک و مستندات به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در حوزه‌های صنفی، اصنافی که متصدیان آن کشف حجاب کرده باشند بعد از تذکر و اخطار پلمب، پلمب می‌شوند؛ همچنین خودروهایی که در آن کشف حجاب صورت گرفته باشد بعد از تذکر و توجه، توقیف خواهند شد.

گفتنی است در اولین روز اجرای این طرح در ۲۶ فروردین «۳۵۰۰» پیامک کشف حجاب متصدیان واحدهای صنفی ارسال شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص آخرین جزئیات اجرای طرح عفاف و حجاب اعلام کرد: از زمان اجرای طرح در طی ۲۴ ساعت گذشته ، چندصدمورد کشف حجاب در خودرو توسط ناظرین پلیس ثبت و از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر  ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که متاسفانه رعایت نکرده اند پیامک دوم مبنی بر توقیف سیستمی خودرو  ارسال و در صورت تکرار برای بارسوم خودروی آنان متوقف و راهی پارکینگ می‌شود.

وی گفت:در قبل از اجرای طرح فرماندهان انتظامی استان ها اقدام به برگزاری جلسات توجیهی با متصدیان و نمایندگان واحدهای صنفی و اماکن عمومی مبنی بر لزوم رعایت ابلاغیه های صادره  در زیرمجموعه شان نمودند که  همکاری اصناف و رعایت متصدیان بی نظیر بود که در این خصوص جای تشکر و قدردانی دارد.

سخنگوی پلیس گفت:در تداوم اجرای این طرح، سه هزار و پانصد پیامک در راستای رعایت قوانین و ضوابط اجتماعی و نظارت بر پوشش متصدیان به واحدهای صنفی ارسال که  ۵۳۲ تعهد الکترونیکی اخذ شد و متاسفانه همکاران ما مجبور گشتند ۱۳۷ مغازه و فروشگاه و ۱۸ رستوران و باغ تالار را بعلت عدم توجه به تذکرات قبلی ، پلمب و پرونده قضائی تشکیل دهند.

وی افزود:در حوزه معابر و اماکن عمومی نیز تعداد قلیلی از هنجارگریزان به مراجع قضائی ارجاع شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      👌🏻👌🏻👌🏻💐

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج