جاباما
۱۳۰۳۵۵۴
۲۵۳۴
۲۵۳۴
پ

هجوم عجیب خریداران برای این پرچمدار هواوی

درخواست‌های زیادی برای پیش‌خرید هواوی نوا ۱۱ اولترا به ثبت رسیده و کاربران زیادی به مشخصات فنی و ظاهر این گوشی علاقه‌مند شده‌اند.

گجت‌نیوز نوشت: درخواست‌های زیادی برای پیش‌خرید هواوی نوا ۱۱ اولترا به ثبت رسیده و کاربران زیادی به مشخصات فنی و ظاهر این گوشی علاقه‌مند شده‌اند.

گرچه هنوز هواوی نوا ۱۱ اولترا – Huawei Nova ۱۱ Ultra روانه بازار نشده اما از همین حالا طرفداران زیادی پیدا کرده است. بر اساس گزارش Huawei Mall، تا به حال حدود ۱۳۰ هزار سفارش پیش‌خرید برای سری هواوی نوا ۱۱ – Huawei Nova ۱۱ به ثبت رسیده است. این سری شامل نوا ۱۱، نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا بوده و از بین این سه مدل، نسخه اولترا توانسته بیشتر از سایرین خود را در دل کاربران جا کند. این دیوایس اولین محصول هواوی بوده که پسوند اولترا را با خود یدک می‌کشد.

هجوم عجیب خریداران برای این پرچمدار هواوی

هواوی امکان ارتباط ماهواره‌ای و همچنین شیشه Kunlun را از هواوی پی ۶۰ – Huawei P۶۰ به نوا ۱۱ اولترا آورد. گفته می‌شود نوا ۱۱ نیز از ارتباط یک طرفه ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا در مناطقی که آنتن‌دهی سیم‌کارت وجود ندارد بتوانند به لطف ماهواره‌ها همچنان با مخاطبانشان در تماس باشند.

هواوی نوا ۱۱ اولترا؛ پرچمداری در لباس میان رده

افزون بر این، به نوا ۱۱ اولترا لقب پی ۶۰ کوچک را داده‌اند چون شباهت‌های زیادی به این گوشی دارد. هواوی از شیشه Kunlun برای افزایش استحکام نمایشگر در برابر خط و خش و ترک خوردگی استفاده کرده است.

دوربین اصلی نوا ۱۱ مجهز به تکنولوژی فاصله کانونی متغیر شده و می‌تواند با تغییر میزان گشودگی دریچه دیافراگم، در شرایط نوری مختلف بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد. بدین ترتیب شفافیت و رنگ تصاویر بهبود پیدا خواهند کرد؛ چه در شرایط نوری ضعیف و چه حین عکس‌برداری زیر نور آفتاب. پیش از این این ویژگی را بیشتر در پرچمداران مشاهده کرده بودیم و حالا چینی‌ها آن را به دنیای میان رده‌ها نیز آورده‌اند.

در بحث مشخصات فنی هواوی نوا ۱۱ اولترا باید بگوییم چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G قلب تپنده دیوایس بوده که کمی توی ذوق می‌زند. این چیپ مدت نسبتا زیادی از عمرش می‌گذرد و همچنین نمی‌تواند قابلیت اتصال ۵G را در اختیار کاربر قرار دهد. در نمای جلویی شاهد یک کپسول برای قرارگیری دوربین‌های سلفی هستیم و نمایشگر از هر دو طرف خمیدگی پیدا کرده تا بهتر در دست قرار بگیرد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آید و می‌توانید تنها در عرض چند دقیقه، شارژ باتری موبایلتان را از صفر به صد درصد برسانید. نوا ۱۱ اولترا به طور پیش‌فرض سیستم عامل هارمونی او اس ۳ را اجرا می‌کند و ارسال آن به دست مشتریان از فردا آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج