۱۳۰۳۵۷۴
۱۶۲۸۰
۱۶۲۸۰
پ

بازیگری که می‌تواند تبدیل به مهران غفوریان شود

تهیه‌کننده «جورچین» از فضای این مجموعه که حال و هوای کمدی آن در دهه ۶۰ ساخته شده است سخن گفت.

مهر: تهیه‌کننده «جورچین» از فضای این مجموعه که حال و هوای کمدی آن در دهه ۶۰ ساخته شده است سخن گفت.

محمد تاجیک تهیه‌کننده مجموعه «جورچین» درباره این اثر که از شبکه نسیم پخش می‌شود و فضایی کمدی دارد بیان کرد: این اثر یک کار آیتمی نیست بلکه ابتدا فضای آیتم را داشتیم و بیننده احساس می‌کند که کار آیتم محور است اما به مرور ارتباط شخصیت‌های داستان شکل می‌گیرد و به نوعی قصه سریالی می‌شود.

او درباره پرداختن به طنز در فضایی دهه شصتی عنوان کرد: آن زمان مردم با چیزهای ساده‌ای شوخی می‌کردند و خوش بودند و بیننده آن مهربانی را در آن دهه ۶۰ در محله جورچین حس می‌کند.

تاجیک درباره شباهت فضای کاری در برخی موقعیت‌ها با «خنده بازار» تصریح کرد: این مجموعه با «خنده بازار» تفاوت بسیاری دارد. شاید به دلیل حضور برخی از بازیگران مشابه است اما حتی نقشی که آنها در «جورچین» بازی می‌کنند با مجموعه «خنده بازار» تفاوت دارد. حتی ساختار هم اینجا متفاوت است و داستان سریالی شده است.

وی درباره ادامه این مجموعه که قبل از نوروز روی آنتن شبکه نسیم رفت توضیح داد: «جورچین» در فصل اول در ۱۱۰ قسمت ۳۸ دقیقه‌ای پخش می‌شود و امیدواریم فصل‌های آینده آن را هم بسازیم.

بازیگری که می‌تواند تبدیل به مهران غفوریان شود

تاجیک درباره بازیگران این مجموعه و اینکه چقدر سعی دارند سراغ چهره‌های متفاوت در چنین کمدی‌هایی بروند یاداور شد: بازیگران اصلی این مجموعه حدود ۲۰ نفر هستند، اتفاقاً در این مجموعه چهره‌های جدیدی را معرفی می‌کنیم که اکثراً تئاتری هستند مثلاً بازیگری داریم که می‌تواند یک مهران غفوریان باشد و هر کدام برندهای جدیدی برای تلویزیون خواهند شد.

این تهیه‌کننده درباره اینکه چقدر چهره‌های جدید با پرداخت پول و به اصطلاح نقش فروشی وارد تلویزیون می‌شوند توضیح داد: البته در مجموعه «جورچین» چنین اتفاقی نیفتاده است اما به نظرم بازیگرانی که پول پرداخت می‌کنند بیشتر در سینما هستند چون ساختار کار تلویزیونی و کارگردان تلویزیون برنمی‌تابد که یک بازیگر تازه‌کار خطا کند.

وی اضافه کرد: در عین حال بازیگر اسپانسرها نوعی معضل شده‌اند زمانی یکی از دوستان درباره یکی از پروژه‌ها می‌گفت که بیشتر عواملش بازیگرانی بوده‌اند که مثل اسپانسر خودشان پول پرداخت کرده‌اند و هر کسی جلوی دوربین آمده بوده پولی هم داده بوده است.

تاجیک در بخش دیگر درباره «جورچین» و هزینه‌های این مجموعه نیز یادآور شد: هزینه روزانه پروژه بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون است و در مجموع ماهانه بالغ‌بر ۲ و نیم میلیارد تومان برای این پروژه هزینه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج