۱۳۰۴۸۸۵
۲۸۷۳۳
۲۸۷۳۳
پ

پسرِ بازیگر زنِ مشهور شاهد زایمان مادرش شد

زایمان در حضور کودک خود انتخابی نیست که همه ی پدر و مادرها داشته باشند، اما از نظر هیلاری داف دلیل قانع کننده ای برای این کار وجود داشت.

روزیاتو: زایمان در حضور کودک خود انتخابی نیست که همه ی پدر و مادرها داشته باشند، اما از نظر هیلاری داف دلیل قانع کننده ای برای این کار وجود داشت. او در مصاحبه ی جدیدی درباره ی اینکه چرا می خواست پسر ۹ ساله اش از نزدیک شاهد معجزه ی تولد فرزند باشد، توضیح داده است.

تصمیم راحتی برایش نبود

پسرِ بازیگر زنِ مشهور شاهد زایمان مادرش شد

 
 

هیلاری داف از طرفداران زایمان خانگی است و هر دو دخترش، بنکس و می را در خانه ی خودش به دنیا آورده است. اما جالب تر از آن این است که داف تصمیم گرفت پسر بزرگش، لوکا هم هنگام تولد دخترش می حضور داشته باشد.

تصمیم داف برای داشتن زایمان خانگی بدون ریسک نبود و او می دانست که این کار به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد. با این حال، برای او مزایای حضور خانواده اش در آن لحظه ی به یادماندنی بیشتر از هر ریسک احتمالی ای بود.

تجربه ی اولین زایمانش او را به انتخاب زایمان خانگی برای تولد فرزند دومش سوق داد

پسرِ بازیگر زنِ مشهور شاهد زایمان مادرش شد

به گفته ی داف تماشای مستند The Business of Being Born او را به فکر زایمان خانگی انداخت. وقتی زمان تولد فرزند دومش رسید او هیجان زیادی برای زایمان داشت. تولد فرزند اولش، لوکا راحت و بی دردسر انجام شده بود و او نگرانی ای از بابت نیاز پیدا کردن به کمک پزشکی نداشت. در حقیقت او کاملاً مطمئن بود که زایمان خانگی بهترین انتخاب برای او است.

 

پسرِ بازیگر زنِ مشهور شاهد زایمان مادرش شد

داف در اینباره گفت: «شما می خواهید یک بچه را به دنیا آورید که یکی از سخت ترین کارهایی است که می شود انجام داد. ولی در بیمارستان اجازه نمی دهند کنار خودتان آب، غذا یا تنقلات داشته باشید و این در حالی است که شما می خواهید سخت ترین کاری که انجام داده اید را انجام دهید تا بچه تان را بیرون بیاورید.»

می خواست معجزه ی تولد را به پسرش نشان دهد

پسرِ بازیگر زنِ مشهور شاهد زایمان مادرش شد

به گفته ی داف او دوست دارد فرزندانش را در خانه ی خودش به دنیا آورد. او به عجیب بودن حضور فرزندانش در کنار خود هنگام زایمانش هم اذعان کرد اما گفت که برای کل خانواده ی آن ها تجربه ی زیبایی بود.

به نظر داف حضور پسرش لوکا در هنگام زایمان او لحظه ی مهم و آموزنده ای درباره ی قدرت زنان و معجزه ی تولد فرزند بود. او در این باره گفت: «یک جورهایی برایم مهم بود چون خیلی اصرار دارم که درباره ی قدرت زن ها و اینکه تولد بچه چگونه است، با او صریح و صادق باشم.»

پسرِ بازیگر زنِ مشهور شاهد زایمان مادرش شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج