جاباما
۱۳۰۵۰۷۶
۱۸۳۴۱
۱۸۳۴۱
پ

جنجال باورنکردنی و ادامه‌دار بر سر نماز عید فطرِ تهران

نماز عید فطر روز گذشته در مصلی تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه گردید. این اولین بازی است که بعد از شیوع کرونا این مکان میزبان برگزاری نماز عید فطر بوده است.

برترین‌ها: نماز عید فطر روز گذشته در مصلی تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه گردید. این اولین بازی است که بعد از شیوع کرونا این مکان میزبان برگزاری نماز عید فطر بوده است.

بعد از برگزاری باشکوه این نماز در فضای مجازی بحث‌هایی در این رابطه شکل گرفته. در این رابطه برخی‌ها حضور پرشور مردم در این نماز را به منزله رفراندوم و مقبولیت نظام تلقی کرده، اما بعضی از کاربران هم این موضع را نوعی مصادره به مطلوب می‌دانند.

با هم چند واکنش کاربران توئیتری را مرور می‌کنیم:

مهدی نیکخواه در این باره نوشت: همانطور که جمع شدن چند هزار نفر در میدان آزادی و اعتراض به حجاب اجبارى حرف همه مردم ایران و در نتیجه رفراندوم نیست، نماز عید فطر و شرکت چند هزار نفر در آن رفراندوم و تأیید چیز خاصی نیست. طرفین ماجرا، خودتان را گول نزده و خود را پیروز و محق فرض نکنید!

کاربری به نام سایه خورشید این جمعیت نوعی رفراندوم دانسته: در جواب براندازا که میگن آخه شما که عددی نیستید و ما خیلی زیادیم رفراندوم بذارید. امروز صبح موقعی که شما خواب بودید مردم سرتاسر ایران با حضور در نماز تاریخی عید فطر رفراندوم دیگری را برگزار کردن. تا بادچنین بادا.

جنجال باورنکردنی و ادامه‌دار بر سر نماز عید فطرِ تهران

فاطمه گلزار هم از بهره‌برداری سیاسی از نماز عید فطر انتقاد کرده: عزیزان، جمعیت حاضر در نماز عید فطر، نشان دهنده‌ی دینداری و اتحاد مردم بود و واقعا ربطی به رفراندوم نداشت! درسته که سیاست ما عین دیانت ماست ولی کاش از هرچیزی بهره گیری سیاسی نکنید. و کلا بیخیال قضیه رفراندوم بشید. حرف آخر رو امام امت زد و تموم شد. این همه حاشیه چرا؟!

سید زکریا اما دست به یک قیاس غیرمنطقی زده: بخشی از ایرانیان هرساله با مشقت فراوان و پرداخت عوارض خروج از کشور جهت کنسرت به ترکیه و دبی سفر میکنند، آیا آن هم رفراندوم است؟

جنجال باورنکردنی و ادامه‌دار بر سر نماز عید فطرِ تهران

کاربری به نام «محمد جوادم» هم نوشت: این نماز عید فطر همون شهرک اکباتانه که رقصیدن و لرزوندشون سر و صدا کرد! اون چند نفر کجا و این جمعیت کجا :)))

جنجال باورنکردنی و ادامه‌دار بر سر نماز عید فطرِ تهران

رضا بهزادیان‌نژاد با انتشار تصویری از نمازعید در میدان کاج، توئیت کرده: دوستان همونطور که می‌بینید چندان استقبال خوبی از رفراندوم در مناطق شمالی تهران نشده.

جنجال باورنکردنی و ادامه‌دار بر سر نماز عید فطرِ تهران

توئیت کوتاه و انتقادی سعید کاکاوند: نماز عید فطر را مصادره به مطلوب نکنید.اعتقادات مردم بازیچه شما نیست. نماز رفراندوم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج