۱۳۰۶۳۶۴
۷۲۲۸
۷۲۲۸
پ

تحقیر خانم بازیگر به‌خاطر خال متفاوت صورتش!

خانم بازیگری در مصاحبه‌ای افشا کرد که بارها به دلیل خال زیر چشمش از سوی مردم و همکارانش مورد تحقیر قرار گرفته است!

وقت صبح: خانم بازیگری در مصاحبه‌ای افشا کرد که بارها به دلیل خال زیر چشمش از سوی مردم و همکارانش مورد تحقیر قرار گرفته است!

هنرپیشه تازه وارد ایرلندی با ایفای نقش «آماندا کینسلا» در سریال «Kin» توجه رسانه‌ها و مردم را به بازی عالی خود جلب کرده است.

ین هنرپیشه در تازه ترین مصاحبه خود درباره تحقیر مردم و همکارانش در رابطه با خال زیر چشمش صحبت کرده است:

«وقتی بچه بودم مردم همیشه به خالم توجه میکردن و سعی داشتن تا با گفتن حرف‌هایی بانمک و یا بدجنس باشند، غریبه‌ها همیشه فکر میکردن که کسی به من آسیبی رسونده و بهم میگفتن که کی منو زده و من همیشه مجبور بودم تا روزانه به خیلی‌ها توضیح بدم که این یک خاله! پس از گذشت این همه سال اکنون یاد گرفتم که چطور با برخوردهای مختلف مردم کنار بیام!

تحقیر خانم بازیگر به‌خاطر خال متفاوت صورتش!

زمانی که برای تست بازیگری در نقش‌های مختلف اقدام میکنم اولین چیزی که به من پیشنهاد میکنن مخفی کردن خالمه! بارها به من گفتند برای موفقیت و گرفتن نقش باید خالمو مخفی کنم در غیر این صورت هرگز نمی‌توانم با وجود این خال در حرفه بازیگری موفق شوم!

من هرگز سعی در مخفی کردن هیچکدام از ویژگی‌های ظاهریم نداشتم و هرگز حاضر نیستم ساعت‌ها از وقتمو صرف مخفی کردن خالم کنم تا شاید با این کار دیگران از ظاهرم احساس رضایت کنند یا اینکه نقشی را به دست بیارم! خوشبختانه خالم برجسته‌اس و در صورت مخفی کردن هم باز کاملا نمایانه!

من معتقدم اگر کارگردانی مایل است تا در پروژه او بازی کنم پس باید من را همینطوری که هستم بپذیرد، اگر خلاف این باشد پس کار کردن با او برای من ارزشمند نیست! به همین سادگی.»

قضاوت بیش از حد:

کلر در ادامه صحبت‌های خود همچنین اشاره کرد که دیدن چهره‌اش در سریال‌ها باعث شده تا ظاهرش را بیش از پیش قضاوت کند:

«بنظرم این خیلی عجیبه که خودتو تویه تلویزیون ببینی! وقتی به چهره خودم نگاه میکنم احساس میکنم که همه اجزای صورتم یه خورده نیاز به تغییر دارن!

ولی الان تونستم مغزمو از حساسیت به این موضوع دور کنم، گذر زمان باعث شده تا به دیدن خودم و پذیرفتن چیزی که هستم راضی باشم.»

فصل دوم سریال «Kin» با بازی درخشان چارلی کاکس، کلن دان، کنان اجه، اویگو کارایل و بسیاری دیگر از هنرپیشه‌های مطرح بریتانیایی، ایرلندی و ترک از ماه گذشته در شبکه RTE آغاز شده و تنها با انتشار ۵ قسمت از فصل دوم به دلیل امتیازدهی بالا از سوی منتقدین و استقبال مخاطبان برای فصل سوم نیز تایید شده است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج