جاباما
۱۳۰۸۲۷۷
۱ نظر
۴۶۶۳
۱ نظر
۴۶۶۳
پ

اظهارات جدید درباره «پوست شیر» و پخش آهنگ خواننده لس‌آنجلسی

معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره اصلاحیه تیتراژ پایانی سریال «پوست شیر» توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: ساترا از همان ابتدا به نسخه‌ای از سریال «پوست شیر» مجوز داد که در تیتراژ پایانی موسیقی بدون کلام داشت و فاقد ترانه‌خوانی بود.

ایرنا: معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره اصلاحیه تیتراژ پایانی سریال «پوست شیر» توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: ساترا از همان ابتدا به نسخه‌ای از سریال «پوست شیر» مجوز داد که در تیتراژ پایانی موسیقی بدون کلام داشت و فاقد ترانه‌خوانی بود.

چندی پیش ترانه تیتراژ پایانی سریال «پوست شیر»، از خروجی شبکه نمایش خانگی «فیلم‌نت» حذف شد. محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره این اتفاق گفت: تمام قسمت‌های پوست شیر از ساترا مجوز داشته و در قسمت پایانی هم نسخه‌ای که مجوز گرفت، در تیتراژ آخرش موسیقی بدون کلام داشت.

وی با تاکید بر این که خود پلتفرم فیلیمو هم این موضوع را قبول دارد افزود: در قسمت آخر شاهد بودیم که آن موسیقی بدون کلام همراه با یک ترانه غیرمجاز پخش شد. ما در این رابطه تذکر دادیم و پلتفرم هم بلافاصله تیتراژ را اصلاح و ترانه را حذف کرد.

افراسیابی در پاسخ به این سوال که چرا همین ترانه در چند قسمت قبل و در سکانس کشته‌شدن ساحل مجوز گرفت توضیح داد: این که یک موسیقی در ماشین پخش می‌شود و همان موسیقی در تیتراژ پایانی مجوز نمی‌گیرد، یک موضوع فنی و تکنیکی است که در شورای صدور مجوز انتشار ساترا روی این موضوع بحث شده است و اعضای شورا که خبرگان حوزه فیلم و سریال کشور هستند، میان پخش بخش خیلی کوتاهی از یک موسیقی در جریان داستان یکی از قسمت‌های سریال با پخش موسیقی در تیتراژ پایانی سریال تفاوت قائل هستند.

معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت: الان همان نسخه‌ای که ساترا مجوز داده در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. در واقع ترانه تیتراژ اصلا در آن نسخه که به ما ارائه شده بود وجود نداشت که بخواهد مجوز بگیرد و برخی مطالبی که در رسانه‌ها قبلاً منتشر شده بود حاکی از گمانه زنی‌های رسانه‌ها بود.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ با پخش قسمت هشتم از فصل سوم به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس


      چقدر شنیدن ترانه قدیمی برایتان سخت است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج