۱۳۰۸۸۴۲
۳۴۷۴۷
۳۴۷۴۷
پ

مگان مارکل از چهره جدید خود رونمایی کرد

مگان مارکل در ماه آوریل با ظاهری کاملا جدید وغافلگیرانه در تد تاک میزن هریمن حضور پیدا کرد و سرخط خبرها شد. این بازیگر زرنگ اغلب از زیبایی و قدرت پیام‌رسانی ناخودآگاه خود استفاده می‌کند و این چهره جدیدش اتفاقی نیست.

برترین‌ها: به نقل از ایندیپندنت فارسی؛ مگان مارکل در ماه آوریل با ظاهری کاملا جدید وغافلگیرانه در تد تاک میزن هریمن حضور پیدا کرد و سرخط خبرها شد. این بازیگر زرنگ اغلب از زیبایی و قدرت پیام‌رسانی ناخودآگاه خود استفاده می‌کند و این چهره جدیدش اتفاقی نیست.

مگان مارکل از چهره جدید خود رونمایی کرد

کاربران فضای مجازی ظاهرش را با همه، از کیت میدلتون گرفته تا جنیفر لوپز، مقایسه کردند. او پس از آن در کنار شاهزاده هری در بازی ال‌ای لیکرز در ان‌بی‌ای حاضر شد.

مگان مارکل بار دیگر در فضای مجازی خبرساز شده است و این بار به‌دلیل تغییر چهره اساسی‌ و «ضد سلطنتی» که در تد تاک دوستش، میزن هریمن، در روز ۲۳ آوریل از آن رونمایی کرد.

دوشس ساسکس در این اولین حضورش در عرصه عمومی، پس از اعلام عدم حضورش در مراسم تاج‌گذاری شاه چارلز در روز ۶ مه، موهای لخت و پوست درخشانش را به نمایش گذاشته بود.

اما چهره جدید و سبک لباس پوشیدن «مجلل زیرپوستی» مارکل که ملکه جنجال است، مانند همیشه با واکنش‌های تند رسانه‌ها و فضای مجازی روبرو شد که فورا اعلام کردند نوعی عمل جراحی انجام داده است، یا گفتند «دلش‌می‌خواهد شبیه» کیت میدلتون شود.

با شناختی که از مارکل داریم، به‌دقت برای چهره‌اش برنامه‌ریزی کرده است و برخی آن را اقدامی محکم و تاکتیکی هم‌زمان با غیبتش از رویدادهای سلطنتی توصیف کرده‌اند. این بازیگر زرنگ اغلب از زیبایی و قدرت پیام‌رسانی ناخودآگاه خود استفاده می‌کند و این چهره جدیدش اتفاقی نیست.

بیایید نگاه دقیق‌تری بیندازیم به «تغییر چهره اساسی مونتسیتویی»، راهبردی مگان مرکل.

تد تاک

در جریان تد تاک عکاس نیجریه‌ای، میزن هریمن، در ماه آوریل، این بازیگر آمریکایی غافلگیرانه حضور ویدیویی پیدا کرد. او کار و «نگاه بی‌بدیل» دوست قدیمی‌اش را «که عکاس خوبی است»، معرفی کرد. هریمن عکس‌های منحصربه‌فرد بسیاری از مگان و هری‌ و تک‌چهره‌هایی (پرتره) از دخترشان شاهدخت لیلیبت در عمارت فراگمور گرفته است.

ظاهر این دوشس ۴۱ ساله در این حضور کوتاه خیره‌کننده بود، پوستش به‌وضوح بی‌چروک بود و اعتمادبه‌نفس از سر و رویش می‌بارید.

مگان مارکل از چهره جدید خود رونمایی کرد

موهای مواجش را صاف و لخت، لایه‌لایه و قهوه‌ای آتشین کرده بود و پیراهن چسبان کرم مایل به صورتی کمرنگی از برندون مکسول برای پوشیدن انتخاب کرده بود که تا حدی در سبک تازه «مجلل زیرپوستی» می‌گنجید، روندی که نمایش‌هایی مانند وراثت (Succession) آن را محبوب کردند.

ادعاها درباره کشیدن پوست صورت

اما منتقدان فورا قدم به میدان گذاشتند. طبق اعلام رسانه‌های بریتانیایی، در مدت ۲۴ ساعت پس از انتشار این ویدیو، جست‌وجوی عبارت «لیفت صورت مگان مارکل» در گوگل ۱۶۰ درصد افزایش یافت و حتی چشمگیر و برجسته بودن اعضای صورتش را با جنیفر لوپز مقایسه کردند.

برخی کارشناسان معتقدند او به وضوح اقداماتی در جهت زیبایی پوست و مو و فرم صورتش انجام داده است اما زویی تریگ‌ول، هنرمند چهره‌پرداز، در مصاحبه با این روزنامه مدعی شد که بی‌نقصی پوست مارکل فقط نتیجه نورپردازی خوب و حتی آرایش بهتر است.

مارکل روز بعد با همسرش، شاهزاده هری ۳۸ ساله، به تماشای بازی لس‌آنجلس لیکرز در ان‌بی‌ای رفت. باز هم ظاهر بسیار جلاخورده‌ای داشت و به‌جای تی‌شرت و شلوار جین همیشگی، لباسی پوشیده بود که بیشتر حالت «رئیس دلبر» داشت.

به گزارش رسانه‌های بریتانیایی، این مجری پادکست آرکیتایپز ۷۴۰ دلار آمریکا برای کت‌وشلوار لینن صورتی مکسول از نام تجاری استاد، هزینه کرده بود. او این لباس را با کفش پاشنه‌داری از مجموعه پیوریست آکوازورا و کیف دستی چرم زنجیرداری از پرادا بیبلیوتک هماهنگ کرده بود که قیمتشان حدود ۲۱۰۰ دلار آمریکا است.

 راه‌اندازی کسب‌وکار جهانی

مارکل که پارسال همراه همسرش مجموعه جنجالی هری و مگان را در شبکه نتفلیکس پخش کرد، هم‌اکنون به گزارش ورایتی، قراردادی با موسسه جهانی دبلیو.ام.ئی، متخصص در سرگرمی، ورزش و مد، امضا کرده است.

این شرکت همچنین نماینده نام‌های بزرگ هالیوود مانند بن افلک، جسیکا آلبا، هاگ جکمن، سرنا ویلیامز و مت دیمون است. طبق این گزارش، قرارداد جدید مارکل بر ساختن کسب‌وکارهای جهانی او شامل پادکست، تولید فیلم و برنامه تلویزیونی و شراکت در برند و نه فقط بازیگری متمرکز است.

زندگی در مونتسیتو، کالیفرنیا

دوک و دوشس ساسکس در سال ۲۰۲۰ پس از اعلام این‌که از سمت‌های درباری خود استعفا داده‌اند، از لندن به کالیفرنیا نقل‌مکان کردند.

مگان مارکل از چهره جدید خود رونمایی کرد

به نظر می‌رسد آن‌ها در محله‌ اعیان‌نشین مونتسیتو به‌خوبی و خوشی زندگی کرده‌اند و اوقاتشان را در باشگاه‌های چوگان، لذت بردن از زندگی خانوادگی و دمخور بودن مداوم با اپرا وینفری «بهترین دوست» مارکل، گذرانده‌اند.

عمارت زیبای ۹ خوابه سبک مدیترانه‌ای آن‌ها که ۱۶ دستشویی دارد، حدود ۱۵ میلیون دلار هزینه روی دستشان گذاشته است و درواقع با کاخ باکینگهام یا عمارت فراگمور قابل‌مقایسه نیست، مکان‌هایی که به گزارش بی‌بی‌سی و طبق گفته این زوج، از آن‌ها «خواسته‌اند که تخلیه کنند.»

چرا مگان مارکل در تاج‌گذاری شاه چارلز شرکت نمی‌کند؟

خبرسازی‌های پارسال مگان و هری بر کسی پنهان نیست و امسال هم کتاب خاطرات جدید هری به نام Spare، زیروزبر زندگی آنها را دوباره در کانون توجه قرار داد.

دلیل رسمی حاضر نشدن مگان در مراسم تاجگذاری این است که می‌خواهد تولد چهارسالگی پسرش را در کالیفرنیا جشن بگیرد. هری در مراسم تاج‌گذاری پدرش شرکت می‌کند، اما در سایر جشن‌ها حضور نخواهد یافت. به گزارش ان‌دی‌تی‌وی، جای نشستن پسر شاهدخت دایانا، ۱۰ ردیف عقب‌تر از خویشاوندان اشرافی او است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج