۱۳۰۹۱۸۹
۵۴۶۶
۵۴۶۶
پ

گرفتاری پیرمرد مشهدی در دام زن جوان

هنوز هم مات و مبهوت مانده ام که چگونه چنین چیزی ممکن است؟ مگر می شود در این سن و سال به همین راحتی یک زن حیله گر مرا این گونه فریب بدهد .

رکنا: این ها بخشی از اظهارات مرد ۷۰ ساله ای است که در دام یک کلاهبرداری عجیب گرفتار شده بود. این مرد کهن سال با بیان این که در این دنیا به هیچ کس نمی توان اعتماد کرد، درباره ماجرای خرید یک ملک به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد گفت: در سال ۹۶ منزلی را در بولوار توس مشهد خریدم. آن زمان فروشنده ادعا کرد ملک ۸۳ متر است ولی بعد از خرید منزل تازه فهمیدم که فریب خورده ام و متراژ ملک بیشتر از ۷۳ متر نیست، به همین دلیل مبلغی از بهای ملک را به حساب فروشنده واریز نکردم و درگیر موضوعات قضایی شدم.

از سوی دیگر، فروشنده تقاضای فسخ معامله را در دستگاه قضایی مطرح کرده و پول مرا به صندوق دادگستری ریخته بود. زمانی متوجه ماجرا شدم که فهمیدم بنگاه دار و خانم فروشنده با یکدیگر تبانی کرده اند و چون قیمت املاک افزایش یافته است، آن را به فرد دیگری فروخته اند، به همین دلیل از سال ۹۶ طرح شکایت کردم تا توانستم حکم جلب فروشنده را بگیرم. بعد از این ماجرا بالاخره محل سکونت آن خانم فروشنده را پیدا کردم و به همراه یکی از بانوان پلیس کلانتری آبکوه و برای اجرای حکم جلب به منزل فروشنده رفتیم.

وقتی زنگ منزل را به صدا درآوردیم، همان خانم فروشنده در حیاط را گشود و افسر پلیس در حالی که حکم جلب را به وی نشان می داد از او مشخصاتش را پرسید ولی در کمال تعجب آن زن مدعی شد، من خواهر «ریحانه» هستم و کسی را که از او نام می برید، هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد. من که هاج و واج مانده بودم، فریاد زدم دروغ می گوید او خودش است، بارها او را در بنگاه املاک و هنگام خرید ملک دیده ام! او قصد فریب مامور را دارد! ولی آن زن در کمال خونسردی مدارک شناسایی اش را از منزل آورد و به افسر پلیس نشان داد.

من که باور نمی کردم در چنین مخمصه‌ای افتاده باشم، بلافاصله با همسرم تماس گرفتم و از او خواستم به نشانی مذکور بیاید. وقتی همسرم به آن جا رسید او نیز بی درنگ تایید کرد که آن خانم، همان فروشنده ملک است چرا که همسرم نیز هنگام معامله منزل همراه من بود! و...

خلاصه با اصرارهای من، آن زن خشمگین شد و گفت: اگر بیشتر از این مزاحم من شوید، از شما شکایت می کنم. فردی را که شما به دنبال او هستید، خواهر من است و همان طور که گفتم اکنون در خارج از کشور به سر می برد! در این میان فکری به ذهنم رسید؛ بلافاصله از همسرم خواستم با شماره تلفن فروشنده ملک تماس بگیرد!

در آن لحظه وقتی همسرم کلید تماس را روی گوشی تلفن فشار داد، ناگهان گوشی همراه آن زن به صدا درآمد ولی باز هم مدعی شد چون آن زمان خواهرم تلفن همراه نداشت شماره مرا به شما داده است، اما این دلیل نمی شود که من به شما منزلی را فروخته باشم! و حالا شما قصد تهمت و آبروریزی دارید! با این جمله مجبور شدم به کلانتری بازگردم اما یقین دارم که فروشنده ملک همان زن بود و من به راحتی فریب حیله‌گری‌های او را خورده‌ام...

با راهنمایی های مشاور و دستورات ویژه سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رئیس کلانتری آبکوه مشهد) راهکارهای قانونی و قضایی برای پیگیری ماجرا به شاکی پرونده ارائه شد و او در حالی که از حیله‌گری‌های برخی افراد گلایه می کرد، به طرف دادگستری به راه افتاد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج