۱۳۰۹۷۳۸
۲۲۷۷
۲۲۷۷
پ

کسی جرأت انتشار آمار واقعی تورم را ندارد

رییس کمیسیون عمران مجلس می‌گوید: به دلیل اینکه مسکن ساخته نمی‌شود، قیمت مسکن افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت به اندازه‌ای است که کسی جرأت انتشار آمار واقعی را ندارد.

منیبان: رییس کمیسیون عمران مجلس می‌گوید: به دلیل اینکه مسکن ساخته نمی‌شود، قیمت مسکن افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت به اندازه‌ای است که کسی جرأت انتشار آمار واقعی را ندارد.

محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره اینکه چرا تاکنون دولت آمار تورم فروردین ماه سال جاری را منتشر نکرده است، گفت: دولت باید خودش پاسخ دهد که چرا آمار مربوط به تورم فروردین ماه سال جاری را منتشر نمی‌کند اما این اقدام خوب نیست.

او افزود: به این معنی که گرانی مسکن و افزایش قیمت مسکن منجر به این شده که دیگر کسی فکر گذشته را نکند. در حقیقت به دلیل اینکه مسکن ساخته نمی‌شود، قیمت مسکن افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت به اندازه‌ای است که کسی جرأت انتشار آمار واقعی را ندارد.

رضایی کوچی با اشاره به راه‌حل‌هایی برای خروج از وضعیت فعلی اقتصادی به ویژه در حوزه مسکن تصریح کرد: تولید مسکن و به عبارتی تعادل میان عرضه و تقاضا به راحتی می‌تواند قیمت آن را کاهش دهد. البته در حال حاضر کسی به دنبال تولید مسکن نمی‌رود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیسی مبنی بر اینکه همه شاخص‌های اقتصادی مثبت هستند، خاطرنشان کرد: باید به سفره مردم نگاه کرد. در حال وضعیت خوب نیست و به کارمند، کارگر و کسبه خرد فشار وارد می‌شود. در حال حاضر شرایط به این صورت شده که وضع عده‌ای پولدار هر روز بهتر می‌شود اما در مقابل طبقه متوسط به پایین، در حال از بین رفتن است.

رضایی کوچی در پاسخ به اینکه بنابراین شاخص‌هایی که رئیسی اعلام کرد واقعی نیست، یادآور شد: آمارهای که به رئیسی میدهد، واقعی نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج