جاباما
۱۳۰۹۹۷۰
۳۱۳۸
۳۱۳۸
پ

تعویض شمع و کوئل این ماشین یک میلیارد آب می‌خورد

شکی در این نیست که نگهداری از یک ابرخودروی میلیون دلاری هزینه بسیار زیادی را طلب می‌کند، اما بوگاتی ویرون در این زمینه رکوردشکن است.

دیجیاتو نوشت: شکی در این نیست که نگهداری از یک ابرخودروی میلیون دلاری هزینه بسیار زیادی را طلب می‌کند، اما بوگاتی ویرون در این زمینه رکوردشکن است.

آیا می‌توانید حدس بزنید که تعویض شمع برای ابرخودرویی مثل بوگاتی ویرون چقدر آب می‌خورد؟ به‌تازگی یکی از کاربران ردیت با انتشار پستی به این موضوع و به برخی هزینه‌های دیگر اشاره کرده است که نگاهی به آن خالی از لطف نیست.

تعویض شمع و کوئل این ماشین یک میلیارد آب می‌خورد

این کاربر که ظاهراً مالک بوگاتی ویرون است، ادعا می‌کند دو سیلندر شماره 13 و 16 در سرعت‌ بالای 225 کیلومتر جرقه‌زنی مناسبی نداشته‌اند. به همین خاطر وی با مراجعه به یک تعمیرگاه شمع و کوئل را تعویض کرده است. این فرد می‌گوید هر پک کوئل برای وی 730 دلار هزینه داشته و یک ماه طول کشیده تا آن‌ها به دستش برسند. جالب اینکه وی با تمجید از کیفیت بسته‌بندی، آن را همتراز با کیفیت بوگاتی ویرون می‌داند!

شمع‌های بوگاتی ویرون تفاوت چندانی با شمع‌های 18 دلاری سایر محصولات گروه فولکس واگن ندارند، اما از آنجایی که شمع‌های این ابرخودرو حامل نشان بوگاتی هستند، با قیمت 170 دلار به فروش می‌رسند؛ یعنی حدوداً ده‌برابر گران‌تر! نکته تأمل‌برانگیز اینکه با وجود چنین ارقامی، هزینه نهایی تعویض شمع و کوئل به 20 هزار دلار رسیده است!

پیچیدگی بوگاتی ویرون و نیاز به دستمزد فراوان!

شاید بدانید دسترسی به موتور ویرون و تعویض قطعات با سختی‌های بسیار زیادی همراه است و باید پنل‌های بدنه با دقتی بالا از جای خود خارج شوند. به‌طور خلاصه باید گفت به‌جز سپر عقب، لازم است سایر پنل‌ها باز شوند. ازاین‌رو درصورت خرابی و نیاز به تعویض قطعه، بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های موجود به دستمزد اختصاص پیدا می‌کند.

تعویض شمع و کوئل این ماشین یک میلیارد آب می‌خورد

تعویض شمع و کوئل این ماشین یک میلیارد آب می‌خورد

پس از بازکردن پنل‌ها، فرایندهای تعمیر یا تعویض بازهم کار ساده‌ای نیست و برای دسترسی به کوئل و شمع‌، باید سایر قطعات را از جای خود خارج کرد. علاوه‌براین، باید گفت به‌دلیل پیچیدگی موتور ویرون، تکنسین‌ها باید با دقتی فوق‌العاده زیاد نسبت به تعویض شمع، کوئل یا هر قطعه دیگر اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که تعویض شمع و کوئل بوگاتی ویرون نیازمند 40 الی 50 ساعت زمان است، اما تکنسین بوگاتی ویرون موردبحث در 35 ساعت پروژه را جمع کرده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج