۱۳۰۷۸۰۳
۵۸۶۲
۵۸۶۲
پ

آخرین خبر از ماجرای فسخ مهاجم پرسپولیس

قرارداد لئاندرو پریرا با پرسپولیس یک سال و نیم و به ارزش مالی جدود یک میلیون دلار است.

خبرورزشی نوشت: قرارداد لئاندرو پریرا با پرسپولیس یک سال و نیم و به ارزش مالی جدود یک میلیون دلار است.

پیشتر نوشته بودیم: سرمربی پرسپولیس اعتقاد چندانی به مهاجم برزیلی ندارد و اوج گرفتن عیسی آل کثیر به این موضوع دامن زده است. لئاندرو پریرا نیز نشان داده که مهاجمی معمولی است و با یورگن لوکادیا زمین تا آسمان متفاوت است. از طرفی دیگر افزایش بی رویه قیمت دلار نیز مزید برعلت شده است.

آخرین خبر از ماجرای فسخ مهاجم پرسپولیس

به خاطر همین افزایش دلار باشگاه پرسپولیس هنوز دارد تاوان قرارداد چند سال پیش بوژیدار رادوشویچ را پس می‌دهد. به اینکه حالا جذب بازیکنی در سطح پریرا که دوران حضورش در جی‌لیگ به پایان رسیده بود، در نیم‌فصل تصمیم درستی از سوی سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس بود یا نه کاری نداریم اما قدر مسلم این رقم قرارداد برای بازیکنی در این سطح که 31 سال هم سن دارد اصلا منطقی نیست. بدتر از آن قرارداد یک‌فصل و نیمه با چنین بازیکنی است. پریرا تا اینجای فصل نه‌تنها به کار پرسپولیس نیامده بلکه چیزی نمانده بود قهرمانی را هم از این تیم با اخراج بچه‌گانه‌اش در بازی با سپاهان بگیرد. طبیعی است با این وضع او تبدیل به لقمه گلوگیر در پرسپولیس شود.

گرچه نوشتیم مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای فسخ قرارداد با پریرا هستند. این اتفاق هم فقط در صورتی رخ می‌دهد که پریرا به نوعی متقاعد شود که با پرسپولیس قطع همکاری کند. آنچه مسلم است؛ پریرا با عملکردی که در پرسپولیس داشته و فصل نه‌چندان خوبی که قبل از آن در جی لیگ سپری کرده، در تابستان مشتری دست به نقدی نخواهد داشت. اما تأکید هم کردیم بعید است مهاجم برزیلی پرسپولیس قید دستمزد یک میلیون دلاری خودش را بزند و توافقی قراردادش با این باشگاه را فسخ کند.

در همین راستا خبردار شدیم لئاندرو پریرا تصمیم خودش را گرفته و قصد دارد تا پایان لیگ بیست و سوم و اتمام قراردادش در پرسپولیس بماند و حاضر به جدایی نیست. مدیران باشگاه پرسپولیس نیز به این موضوع واقف هستند و شاید تنها امید آنها گلزنی لئاندرو پریرا در بازی های باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی و پیدا شدن مشتری برای این مهاجم برزیلی باشد. امیدی که رسیدن به آن هم کمی بعید به نظر می رسد چرا که در اوج آمادگی عیسی آل کثیر و انگیزه های مهدی عبدی سخت است سرمربی پرسپولیس از پریرا جوری در ترکیب استفاده کند که او گل بزند و مشتری پیدا کنید!

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج