۱۳۱۲۲۹۸
۳۳۰۶
۳۳۰۶
پ

این خودرو پنج برابر قوی‌تر از بوگاتی ویرون است

شورولت ال کامینوی ۵۰۰۰ اسب بخاری کلیتوس مک فارلند (یوتوبر و راننده مسابقات کراس کانتری) چنان موتور قدرتمندی دارد که قطعاتش را در هوا به پرواز درمی‌آورد!

خبرآنلاین: شورولت ال کامینوی ۵۰۰۰ اسب بخاری کلیتوس مک فارلند (یوتوبر و راننده مسابقات کراس کانتری) چنان موتور قدرتمندی دارد که قطعاتش را در هوا به پرواز درمی‌آورد!

قدرت بی حد و اندازه موتور ۹.۳ لیتری SMX V۸ برای ماشین Chevy درگستر (dragster) زیاد از حد است، اما در عوض سرگرمی جالبی است.

این خودرو پنج برابر قوی‌تر از بوگاتی ویرون است

طرفداران کلیتوس مک فارلند از بازگشت او با یک ویدیوی عجیب دیگر در کانال یوتویوب Cleetus McFarland خوشحال هستند. مک فارلند در حال رانندگی با Mullet" "(نامی که کلیتوس برای ماشینش انتخاب کرده است) بازگشته است، یک شورلت El Camino که با ماشین استاندارد شما فاصله بسیار زیادی دارد.

شورلت El Camino با موتور۹.۳ لیتری SMX ۵۰۰۰ اسب بخار

قدرت زیاد، مسئولیت هم می‌آورد. هیولایی با موتور ۵۰۰۰ اسب بخار (پنج برابر بوگاتی ویرون)، با مجموعه‌ای از ملزومات همراه شده تا بتواند این قدرت عظیم را مهار کرده و آن را بدون شکستن چیزی روی زمین نگه دارد.

هر چند کلیتوس هرگز از شکستن و خرد کردن چیزی ابایی نداشته، اما بخشی از وجود او، زمانی که موتور ۹.۳ لیتری SMX را در Chevy El Camino قرار می‌داد، می‌دانست که این اتفاق خواهد افتاد.

واقعیت این است که کلیتوس قبلاً موتور ۳۰۰۰ اسب بخاری را در خودرو منفجر کرده بود و این بار موتوری بزرگتر را برای آن جایگزین کرده است. Mullet دارای یک موتور ۹.۳ لیتری SMX V8 بلوک بزرگ با توربوشارژرهای دوگانه است که مجموع قدرت آن را به ۵۰۰۰ اسب بخار می‌رساند.

شورلت ال کامینو ۵۰۰۰ اسب بخاری قطعات را با شدت تمام می‌شکند

این خودرو پنج برابر قوی‌تر از بوگاتی ویرون است

یکی از جالبترین جنبه‌های Mullet این است که کلیتوس می‌تواند آن را بدون نیاز به حمل و نقل با کامیون و تریلر، به درگ استریپ برده و برگرداند.

کلیتوس در ویدیویی که در حال گشت و گذار در خیابان با دو توربوشارژر عظیم که از محفظه موتور ماشینش بیرون آمده و همه به آن خیره شده‌اند، می‌گوید چقدر خوب است در یک روز آفتابی به سمت پیست مسابقه درگ، رانندگی کنید.

کلیتوس ماشین را روی نوار درگ قرار می‌دهد و نیروی موتور SMX ۵۰۰۰ اسب بخاری را آزاد می‌کند و برای اولین آماده‌سازی آن هیجان زده است. راندن این هیولا ساده نیست و به راحتی می‌بینید که قطعات این خودرو در نیمه راه جدا می‌شوند و در هوا پرواز می‌کنند، دوربین GoProیی که در داخل خودرو قرار دارد به شدت می‌لرزد.

لاستیک‌های ماشین جوری می‌لرزیدند که تمام زه‌های دور شیشه ماشین در هوا پرتاب شدند. بدتر از آن، نیرو به قدری زیاد بود که لاستیک‌های عقب جابجا شدند و در گلگیرها فرو رفتند. خوشبختانه، دوستان او در تعمیرگاه گفتند که سیستم تعلیق و شاسی، سالم هستند و فقط گلگیر و قسمت عقب آسیب دیده‌اند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج