۱۳۱۲۴۵۴
۳۸۱۷
۳۸۱۷
پ

اعلام آماده‌باش در ۱۶ استان کشور

از روز شنبه هفته آینده تا پایان روز یکشنبه بارش شدید و رگباری باران و همچنین وزش شدید باد در تمام یا بخش‌هایی از ۱۶ استان‌ کشور پیش‌بینی شده است.

اقتصادنیوز: به نقل از ایسنا، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۶ استان کشور هشدار داد.

صادق محمودی با اشاره به پیش‌بینی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت: برابر پیش‌بینی انجام شده از روز شنبه هفته آینده تا پایان روز یکشنبه بارش شدید و رگباری باران و همچنین وزش شدید باد در تمام یا بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، همدان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادگران خود در این ۱۶ استان را به حالت آماده‌باش درآورده و تمهیدات و تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد:‌لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن می‌توان به پرهیز از کوهنوری و صعود به ارتفاعات، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و ... در حین بارش شدید اشاره کرد. همچنین در هنگام وزش باد شدید نیز لازم است که مردم از حضور بر لبه پشت‌بام و پرتگاه‌ها و نیز قرار گرفتن در مجاورت سازه‌های تبلیغاتی، ساختمان‌های نیمه‌کاره، درختان کنهسال و اجسامی که احتمال سقوطشان وجود دارد، پرهیز کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج