۱۳۱۵۹۰۲
۳ نظر
۷۵۵۱
۳ نظر
۷۵۵۱
پ

وضعیت هنرمندی که تصویرش همه را شوکه کرد

بازیگر به‌یادماندنی سریال‌های تلویزیونی که مدت‌ها پیش به واسطه بیماری و چهره رنجورش بسیاری از دوستداران و اهالی هنر را با شوک مواجه کرده بود، این روزها به گفته دخترش شرایط نسبتا خوبی دارد.

ایسنا نوشت: بازیگر به‌یادماندنی سریال‌های تلویزیونی که مدت‌ها پیش به واسطه بیماری و چهره رنجورش بسیاری از دوستداران و اهالی هنر را با شوک مواجه کرده بود، این روزها به گفته دخترش شرایط نسبتا خوبی دارد.

دختر این هنرمند قدیمی این روزها با انتشار تصاویری از آثار به یادماندنی پدرش در فضای مجازی، از وضعیت نسبتا خوب جسمی او خبر می‌دهد.

وضعیت هنرمندی که تصویرش همه را شوکه کرد

آرمیتا کاویانی ضمن تشکر از مردم ایران که جویای احوال فردوس کاویانی بوده‌اند در توضیحاتی کوتاه نوشته است: «درودها و سپاس از شما هموطن‌های گرامی و دوست‌داشتنی که جویای حال پدر هستید. پدر بهتر هستند، خیالتان راحت، با عشق فراوان مراقب ایشان هستیم.»

بر اساس این گزارش، حدود یازده سال از آخرین حضور فردوس کاویانی، بازیگر محبوب سریال‌هایی چون «همسران» و «آژانس دوستی» در قاب جادو می‌گذرد.

«همسران»، سریال نوستالژیکی بود که ۲۶ سال قبل یعنی سال ۷۳ از تلویزیون پخش شد و زوج‌های آن تا سال‌ها ماندگارترین زوج‌های تلویزیونی شدند؛ به نحوی که خیلی‌ها حتی فکر می‌کردند آن‌ها زن و شوهرهای واقعی بوده‌اند!

کمال و مهین یکی از این زوج‌ها بودند که با بازی فردوس کاویانی و مهرانه مهین‌ترابی یک خانواده دو نفره را تشکیل دادند و بسیاری از تلخ و شیرین‌های روابط و زندگی مشترک را به تصویر کشیدند.

لذت نمایش همین روابط محبت‌آمیز، عشق و حتی قهرهای بی‌کینه و دوست داشتن‌های عمیق بود که حتی باعث شد بیژن بیرنگ و مسعود رسام، دو سال بعد، «خانه سبز» را بسازند و این بار زوج مهرانه مهین‌ترابی و خسرو شکیبایی را ماندگار کنند.

مهمترین یا پررنگ‌ترین نقش فردوس کاویانی بعد از «همسران»، به «آژانس دوستی» برمی‌گشت که چند سال بعد در سال ۷۸ از شبکه یک سیما پخش شد.

فردوس کاویانی در آن سال‌های حضورش مقابل دوربین هم کمتر به گفت‌وگو حاضر می‌شد. در آخرین باری که با این هنرمند دیدار و گفت‌وگو داشتیم به همان پشت صحنه سریال «هفت سین» برمی‌گردد. هرچند برخوردی صمیمی و محترمانه داشت به گفته خودش از رسانه‌ها گله‌مند بود؛ به جهت اینکه که حرف‌هایی از او منتشر کرده بودند که متعلق به او نبود و این موضوع به شدت ناراحتش کرده بود.

فردوس کاویانی اما این سال‌ها بیشتر درگیر بیماری بوده و به دلیل همین بیماری کمتر توانسته در فیلم و سریال‌ها و حتی صحنه تئاتر که خانه اول او بوده است، حضور یابد و چند سالی است که حتی در مجامع و مراسم عمومی نیز شرکت نمی‌کند.

حدود سه سال گذشته مراسمی برای نکوداشت او برگزار شد که خانواده‌اش به نمایندگی از او حضور یافتند و فردوس کاویانی توانست با یک پیام تصویری دوستدارانش را همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ایکاش احسان علیخانی همیشه توو ماه عسل می موند

    • ناشناس

      یکی یه چیزی میگه دولت باید فلفور برای شهروندش مهیا کنه ! من ۶ ماه پیش درخواست قطعی اینستا رو دادم گفتم مزاحمت همسایه ها زیاده دیگه نمیدونستم ۷ ماه قطع میشه ! الآن میخوام اینستا باز بشه

    • اف،ام

      خدا‌سلامتی‌بده‌وتندرست‌باشه،
      مرد‌حسابی‌خودتو‌،تواینه‌دیدی!ادم‌پیر‌میشه‌‌.سالهای‌شصت‌وهفتاد‌میان‌سالی‌این‌اقا‌بود....ء

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج