adexo3
۱۳۱۵۹۵۵
۳۱۲۹
۳۱۲۹
پ

پلمب یک آرایشگاه به‌ دلیل پوشش مشتریان

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری و اقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

فارس: محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اماکن نظارتی اظهار کرد: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری واقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

پلمب یک آرایشگاه به‌ دلیل پوشش مشتریان

وی گفت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان یک واحد آرایشگاه زنانه در شبکه‌های اجتماعی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی گلوگاه افزود: با شناسایی و بازدید از این واحد صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت‌های مغایر با مقررات صنفی، این آرایشگاه زنانه با دستور قضائی پلمب و متصدی مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کلوانی بیان کرد: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان محلات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان تعداد ۷ واحد متخلف دیگر را پلمب کردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج