۱۳۱۷۰۵۴
۱۶۳۵
۱۶۳۵
پ

باند واردکننده دخانیات متلاشی شد

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران دریابانی استان در شهرستان قشم، یک باند وارد کننده دخانیات در آبهای این جزیره شناسایی و متلاشی شد.

تسنیم: فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران دریابانی استان در شهرستان قشم، یک باند وارد کننده دخانیات در آبهای این جزیره شناسایی و متلاشی شد.

سردار بهادر اسماعیلی امشب، اظهار داشت: با شناسایی این باند، یک محموله بزرگ کالای دخانی قاچاق شامل ۲ میلیون نخ سیگار به ارزش بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

باند واردکننده دخانیات متلاشی شد

وی در تشریح جزئیات این عملیات، بیان داشت: در اجرا و برگزاری این طرح عملیاتی مرزبانان قشمی هنگام کنترل نوار مرزی به یک فروند شناور حامل کالای قاچاق برخورد که سرنشینان آن به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت و تغییر مسیر قصد فرار داشتند که مرزبانان بلافاصله شناور یادشده را تعقیب و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران دریابانی استان در شهرستان قشم، یک باند وارد کننده دخانیات در آبهای این جزیره شناسایی و متلاشی شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در این عملیات 2 نفر قاچاقچی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی مخفیگاه این باند قاچاق ،2 میلیون نخ سیگار قاچاق کشف که ارزش ریالی آن با احتساب شناور توقیفی 108 میلیارد ریال، برآورد شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های مرزبانی در مقابله با هرگونه قاچاق، گفت: مرزبانی با بسیج همه امکانات به صورت شبانه روزی در جهت صیانت از مرزهای آبی و مقابله با پدیده شوم قاچاق و برخورد با افراد سودجو تلاش می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج