۱۳۱۹۲۹۶
۸۴۷۴
۸۴۷۴
پ

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

شیخ موزا دومین همسر از سه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است که به اعتقاد روزنامه دیلی‌میل "زیباترین زن جهان" است که احتمالاً هرگز نام او را نشنیده اید!

فرارو: روزنامه دیلی‌میل انگلیس در گزارشی شیخه موزه همسر امیر سابق قطر را به عنوان زیباترین زن جهان معرفی کرده که احتمالا نام او را هرگز نشنیده‌اید!

این روزنامه نوشت: شیخه موزه بنت ناصر المسند زن قد بلند و با ابهت ۶۳ ساله - که دومین همسر از سه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است - با شرکت در مراسم عروسی شاهزاده حسین ولیعهد اردن حسین و رجوی آل سیف در ۱ ژوئن، طرفداران زیادی را به دست آورد.

او هنگام ورود با یک لباس صورتی و مشکی ظاهر شد، در حالی که یک لباس لیمویی انتخاب جسورانه او برای مراسم جشن بود.

با وجود اینکه به احتمال زیاد برای بسیاری از بریتانیایی‌ها نسبتا ناشناخته است، او مادر هفت فرزند، صاحب برج شارد، بلندترین آسمان‌خراش اروپا، هارودز و دهکده المپیک هستند. شیخه موزا همچنین خانه مد والنتینو ایتالیا را در اختیار دارد که در سال ۲۰۱۲ آن را به مبلغ ۷۰۰ میلیون یورو خریداری کرد.

شیخ موزه - مادر امیر قطر - به لطف استعدادش در مد، به عنوان "در میان زیباترین زنان جهان" توصیف شده است.

در سال ۲۰۱۵، او در فهرست بین‌المللی بهترین لباس‌پوش تالار مشاهیر ونتی فر قرار گرفت. شیخه موزه حداقل ۳۱۸۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

دو همسر دیگر شوهرش، غیر علنی هستند، در حالی که شیخه موزه همسر بسیار عمومی و پر زرق و برق است.

ظرافت و زیبایی سلطنتی حتی در سفر او و همسرش به ویندزور در اکتبر ۲۰۲۰، شاهزاده فیلیپ را مجذوب خود کرد.

شاهزاده فیلیپ که مجذوب ظاهر خیره کننده شیخه موزه شده بود، به نظر می‌رسید که اغلب مجبور بود سر خود را بچرخاند تا کمتر با همسر سوم امیر وقت قطر تماس چشمی داشته باشد.

اما شیخه موزه پر زرق و برق - که گفته سبک او به سنت احترام می‌گذارد در حالی که مدرن و کاربردی است - به فایننشال تایمز گفته که او صاحب سبکی نیست، زیرا من کسی را پیدا نمی‌کنم که بفهمد من چه می‌خواهم.

او اضافه کرد: وقتی خسته می‌شوم، به اتاق لباس‌هایم می‌روم و کمدهایم را بررسی می‌کنم و سعی می‌کنم همه چیز را مخلوط کنم و چیز‌ها را درست کنم.

ویکتور دزنک، طراح برزیلی گفته او علاوه بر اینکه یک زن زیبا است، بسیار آرام است، با صدای آهسته صحبت می‌کند و می‌داند که چه می‌خواهد. او از من خواست تا تغییراتی در قطعاتی که سفارش داده است انجام دهم. آن‌هایی که آستین‌های کوتاه داشتند، او آستین‌های بلند می‌خواست و آن‌هایی که یقه‌ای دراز داشتند، ظاهر محتاط‌تری می‌خواست.

در گزارش سال ۲۰۱۰ گاردین در مورد این زن قدرتمند و شیک، شیخه موزه به عنوان چهره روشن بین یک رژیم عمیقا محافظه کار توصیف شده است.

به گزارش نیویورک پست، او در قطر متولد شد، اما در مصر و کویت بزرگ شد، جایی که پدرش پس از مخالفت با رژیم در تبعید زندگی می‌کرد. شیخ موزه در سال ۱۹۷۷ در سن ۱۸ سالگی به زادگاه خود بازگشت تا با حمد بن خلیفه آل ثانی که در آن زمان یکی از اعضای خانواده سلطنتی قطر بود ازدواج کند.

شیخ حمد از سال ۱۹۹۵، زمانی که قدرت را از پدرش شیخ خلیفه در یک کودتای بدون خونریزی با حمایت نیرو‌های مسلح، کابینه و کشور‌های همسایه، از دست داد، امیر قطر شد.

شیخه موزه در سال ۱۹۸۶ در دانشگاه قطر تحصیل کرد و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد سیاست عمومی در اسلام از دانشگاه حمد بن خلیفه فارغ التحصیل شد. همچنین به او دکترای افتخاری توسط دانشگاه جورج تاون، امپریال کالج لندن، دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا و دانشگاه A&M تگزاس اعطا شده است.

وی گفته است که عشق او به تحصیل به لطف پدرش است که قبل از تبعید در زندان به تحصیل پرداخت.

پیش از ازدواج با خانواده سلطنتی قطر، ظاهراً می‌خواست پزشک شود. در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰، شیخه موزه - که یکی از بنیانگذاران و ریاست بنیاد قطر برای آموزش، علم و توسعه جامعه بود - به عنوان یکی از ۱۰۰ زن قدرتمند توسط فوربس معرفی شد.

اما همه طرفدار شیخه موزه نیستند و او به دلیل عدم حمایت آشکارش از مسائل زنان مورد بازجویی قرار گرفته است. در قطرِ تندرو، زنان شهروند درجه دو محسوب می‌شوند. با این حال، هنگامی که از او پرسیده شد که چرا او به عنوان یک فعال اجتماعی به مبارزه برای حقوق زنان نپرداخته است، گفت: شما نباید به یک قشر از جامعه نگاه کنید و روی آن تمرکز کنید. اگر می‌خواهید به زنان بیاموزید، باید به مردان نیز آموزش دهید. اگر شما مردان تحصیل کرده داشته باشید، زنان خود را قادر می‌سازند که تحصیل کنند.

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

 

 

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

 

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

 

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

 

 

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر، زیباترین زن جهان!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج