۱۳۱۹۶۲۱
۲۵۱۲
۲۵۱۲
پ

علم‌الهدی: هدف ما از انقلاب نان و آب و اقتصاد نبود

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی معتقد است هدف ما از انقلاب فقط این نبود که به مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد.

انتخاب: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: هدف ما از انقلاب چه بود؟ آیا هدف این بود که فقط به مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد و یک جریان متدین و دین‌مدار در این کشور حاکم شود؟ آیا هدف ما این بود که یک عده مزدور آمریکایی را بیرون کنیم تا خود در قدرت باشیم؟ خیر، هرگز این‌طور نبود. نه قدرت، نه وزارت، نه امارت و هیچ‌چیز دیگری از این دست، هدف انقلاب نبود بلکه هدف انقلاب این بود که مردم ما آزاد زندگی کنند.

علم‌الهدی: هدف ما از انقلاب نان و آب و اقتصاد نبود

مهم‌ترین بخش‌های سخنرانی حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته را در ادامه می‌خوانید:

هدف ما از انقلاب چه بود؟ آیا هدف این بود که فقط به مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد و یک جریان متدین و دین‌مدار در این کشور حاکم شود؟ آیا هدف ما این بود که یک عده مزدور آمریکایی را بیرون کنیم تا خود در قدرت باشیم؟ خیر، هرگز این‌طور نبود.

نه قدرت، نه وزارت، نه امارت و هیچ‌چیز دیگری از این دست، هدف انقلاب نبود بلکه هدف انقلاب این بود که مردم ما آزاد زندگی کنند، روی پای خود بایستند، پیشرفت کنند، جلو بروند، ترقی کنند و به جایی برسند که به دنیا ثابت شود مدیریت سیاسی و اجتماعی بشر باید به دست خدا و نماینده خدا باشند و مردم دنیا نمونه این زندگی را ببینند تا آماده شوند برای پذیرش حکومت جهانی مهدوی.

از پاییز 1341 که امام(ره)، نخستین بیانیه خود را صادر کرد تا خرداد 1342 که حماسه مردم در جای‌جای کشور صورت گرفت، انقلاب به وضعی رسید که مردم متأثر از ایمان امام(ره) باور پیدا کردند که این نهضت به پیروزی می‌رسد حتی به این قیمت که برایش شهید شوند.

شما ببینید، موشک هایپرسونیک می‌تواند در فاصله 6 دقیقه و 40 ثانیه به تل‌آویو برسد و در هر ساعت، 15 ماخ سرعت معادل با بیش از 17 هزار کیلومتر سرعت دارد. این موشک قابل‌مهار و انهدام هم نیست. حالا مردم قضاوت کنند و بگویند که آیا این دستاورد، مایه امیدواری نیست؟

 مشکلات زیاد است اما همه قابل‌حل هستند. مشکلات معیشتی و اقتصادی اگرچه برای مردم مشکل‌ساز شده و گرانی‌ها مردم را به زحمت انداخته اما همه این مسائل قابل‌حل هستند. در روزهای اخیر، نرخ مسکن 25 درصد کاهش پیدا کرد و باور داریم بقیه قیمت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کنند و برپایه ایمان و اراده‌ای که جوانان ما دارند، همه این مشکلات حل خواهند شد.

در این شرایط، همان‌طور که مردم ما می‌دانند، مسئولان هم می‌دانند که ما در جنگ هستیم؛ آن هم یک جنگ ترکیبی با دشمنی که با هرچه دارد به میدان آمده و از تحریم اقتصادی گرفته تا توطئه افکنی سیاسی، در تلاش برای متوقف کردن انقلاب است.

 در جنگ، مردم ما باور کردند و مقاومت می‌کنند اما مسئولان هم بدانند که دشمن با ما در حال جنگ است پس باید با چنگ و دندان بجنگند، بی استراحت برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و پا پس نکشند.

عزیزان من، این را بدانید که اگر بنا شد امروز در این مملکت با شرایطی که وجود دارد، آقای مسئولی بخواهد به قدرت و ریاست خودش تکیه کند، دنبال رفاه و کار روزمره باشد و در عرصه سیاست وارد شود تا به مال و مقامی برسد، این مسئول، خادم نظام نیست بلکه خائن به نظام، ملت و خون شهدا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج