۱۳۲۰۵۰۱
۵۷۳
۵۷۳
پ

رپورتاژ آگهی

با بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال آشنا شوید!

برای شروع فعالیت و خرید و فروش ارز دیجیتال، باید آموزش ببینید. انجام این کار بدون کسب مهارت، ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

با بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال آشنا شوید!

برای شروع فعالیت و خرید و فروش ارز دیجیتال، باید آموزش ببینید. انجام این کار بدون کسب مهارت، ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

خبر خوب این است که برای یادگیری انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، لازم نیست هزینه کنید. شما به‌راحتی می‌توانید با کمک بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال دانش لازم را به‌صورت کاملاً رایگان به دست بیاورید.

شما می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت، این کانال‌ها را پیدا کنید، اما خوب ممکن است همه این کانال‌ها نتوانند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند. ایرانی‌ها به دلیل تحریم نیاز به تمهیدات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال دارند. بنابراین، اگر شما هم می‌خواهید تمام این جزئیات را آموزش ببینید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین کانال یوتیوب برای آموزش ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

بهترین منابع یادگیری ارز دیجیتال کدامند؟

منابع آموزشی زیادی برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما ممکن است تمام این منابع نتوانند به شما کمک کنند. شما به‌عنوان یک معامله‌گر ایرانی، باید از منابعی استفاده کنید که تمام راز و رمزهای بازار ارزهای دیجیتال برای ایرانی‌ها را با زبانی ساده به شما آموزش دهند.

بیشتر سایت‌های آموزش ارز دیجیتال به زبان انگلیسی هستند و اگر زبان بلد نباشید، یادگیری برای شما سخت خواهد شد. در ادامه تعدادی از منابع آموزشی را به شما معرفی کنیم تا خودتان با بررسی آن‌ها بهترین نتیجه را بگیرید.

-سایت Coinbase Learn

Coinbase Learn یک پلتفرم آموزشی جامع است که صرافی محبوب Coinbase آن را راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم مفاهیم مربوط به بازار ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین را به کاربران آموزش می‌دهد. البته آموزش‌های این سایت کاملاً نوشتاری هستند و زبان آن‌هم انگلیسی است. همین موضوع باعث می‌شود تا ما به این سایت به‌عنوان بهترین گزینه برای آموزش نگاه نکنیم.

- سایت Binance Academy

این پلتفرم آموزشی هم توسط یک صرافی به نام بایننس ایجاد شده و هدف آن، آموزش به افراد مبتدی است. در این سایت هم اصطلاحات و مفاهیم کلیدی در مورد اکوسیستم ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین به شما آموزش داده می‌شود، اما زبان آن انگلیسی است و همچنین برای کاربران ایرانی خیلی مفید نیست.

-سایت Coindesk

Coindesk هم یک پلتفرم آموزشی است که هم درزمینۀ آموزش و هم درزمینۀ اخبار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این پلتفرم پادکست، مقالات تحقیقاتی و مقالات آموزشی زیادی دارد که می‌تواند به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال کمک کند، اما خوب برای افرادی که مبتدی هستند، محتوای آموزشی نوشتاری و یا صوتی خیلی نمی‌تواند کمک‌کننده باشد.

با بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال آشنا شوید!

-         یوتیوب you tube

یکی دیگر از منابع آموزشی در حوزه ارزهای دیجیتال، پلتفرم محبوب یوتیوب است. بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا به کمک محتوای ویدیویی، سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید، یوتیوب یک پلتفرم محبوب است که همه نوع محتوایی در آن یافت می‌شود. یکی از بهترین کاربردهای این پلتفرم، ارائه محتوای آموزشی در زمینه‌های مختلف ازجمله ارز دیجیتال است. یکی دیگر از مزیت‌های یوتیوب، رایگان بودن آن است. شما می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان از محتوای آموزشی این سایت استفاده کنید. در ادامه، تعدادی از بهترین کانال‌های آموزش ارز دیجیتال یوتیوب را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال کدام است؟

همان‌طور که گفتیم، یوتیوب یکی از بهترین منابع آموزشی برای افرادی است که می‌خواهند در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. برای انجام معاملات در این بازار، باید مهارت داشته باشید و این مهارت تنها از طریق آموزش به دست می‌آید. بنابراین، پیدا کردن بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. در ادامه بهترین کانال‌های آموزش ارز دیجیتال یوتیوب را به شما معرفی می‌کنیم:

با بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال آشنا شوید!

کانال Jacob Crypto Bury

یکی از بهترین کانال‌های آموزشی یوتیوب در حوزه ارزهای دیجیتال همین کانال جیکوب کریپتو بری است. این کانال محتوای منحصربه‌فردی را در مورد ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد. این کانال کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد، اما خوب آموزش‌های آن به زبان انگلیسی هستند و اگر نتوانید مطالب آموزشی را درک کنید، نمی‌توانید به معامله در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید.

کانال Coin Bureau

کانال یوتیوب کوین بریو در میان معامله گران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی دارد. این کانال اطلاعات آموزشی مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. میزبان شما در این کانال یک استاد ارز دیجیتال به نام Guy است که اصطلاحات پیچیده این بازار را به زبانی ساده و قابل‌فهم برای شما بیان می‌کند. با ویدیوهای این کانال می‌توانید تحلیل تکنیکال، سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و ... را یاد بگیرید. از معایب این کانال هم می‌توان به انگلیسی بودن آن اشاره کرد که اگر زبان بلد نباشید، ممکن است با مشکل مواجه شوید.

با بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال آشنا شوید!

کانال صرافی ایرانیکارت

در اینجا بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. یکی از بهترین کانال‌های یوتیوبی آموزش ارز دیجیتال، کانال صرافی ایرانیکارت است. این کانال با ارائه محتوای ویدیویی به‌روز و کاربردی، به کاربران ایرانی کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال را یاد بگیرند.

شما به‌راحتی می‌توانید به کانال یوتیوب ایرانیکارت بروید و از آموزش‌های مرحله‌به‌مرحله آن استفاده کنید. از مزایای این کانال می‌توان به فارسی بودن زبان ویدیوها، کاربردی بودن برای کاربران ایرانی و ... اشاره کرد.

کانال BitBoy Crypto

یکی دیگر از کانال‌های یوتیوبی خوب برای آموزش ارزهای دیجیتال، کانال بیت بوی کریپتو است. این کانال همیشه اطلاعات جدید را درباره ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد. میزبان شما در این کانال هم فردی به نام  Ben Armstrong است که به ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها علاقه دارد. ویدیوهای این کانال هم به زبان انگلیسی هستند، اما خوب با نگاه کردن به آن‌ها ممکن است بتوانید مطالب را درک کنید.

سخن آخر

گفتیم که برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، باید دانش و مهارت داشته باشید. این دانش و مهارت از طریق آموزش به دست می‌آید، ولی لازم نیست برای این آموزش هزینه‌ای بپردازید. شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مختلف نسبت به یادگیری مفاهیم بازار ارزهای دیجیتال اقدام کنید.

یوتیوب یکی از بهترین منابع آموزشی در حوزه ارزهای دیجیتال است. این سایت با ارائه محتوای ویدیویی به زبان‌های مختلف، در بین کاربران از سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. شما هم می‌توانید با مراجعه به کانال صرافی ایرانیکارت در یوتیوب، سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال را از صفر تا صد یاد بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج