۱۳۲۲۰۳۲
۱ نظر
۴۱۷۲
۱ نظر
۴۱۷۲
پ

اولین واکنش یک مقام مسئول به حواشی کنسرت جنجالی

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن تشریح تدابیر انجام شده برای مقابله با هنجارشکنی و حفظ شئونات از حمایت قانونی از برنامه‌های هنری دارای مجوز سخن گفت.

ایسنا: مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن تشریح تدابیر انجام شده برای مقابله با هنجارشکنی و حفظ شئونات از حمایت قانونی از برنامه‌های هنری دارای مجوز سخن گفت.

به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، بر اساس اعلام مدیرعامل بنیاد رودکی برنامه‌های فرهنگی هنری مجموعه تالار وحدت در روزهای آتی کما فی السابق در زمان مقرر به کار خود ادامه خواهد داد.

مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی در پی حواشی ایجاد شده در حاشیه برگزاری یک برنامه موسیقیایی در تالار وحدت گفت: قبل از اجرای کنسرت دیشب فردی شناخته‌شده در بر هم زدن برنامه‌های هنری برای دقایق اندکی در بیرون از تالار و خیابان شهریار (پهنه رودکی) به ایجاد هیاهو پرداخت که این امر با حضور به موقع ماموران خدوم نیروی انتظامی تحت کنترل قرار گرفت.

وی با تشریح تدابیر و اقدامات بنیاد رودکی برای مقابله با هر نوع هنجارشکنی و حفظ شئونات در برگزاری رویدادهای هنری و نیز تشکر از نیروی انتظامی در حمایت از نظم برگزاری رویدادهای هنری در سراسر کشور گفت: با توجه به اسناد و صورت جلسه تهیه شده توسط ماموران نیروی انتظامی برای این فرد شناخته‌شده که سابقه طولانی در ایجاد بلوا در اماکن هنری و تحریک احساسات پاک جامعه دینی با سیاه‌نمایی برگزاری رویدادهای هنری دارد، پرونده قضایی تشکیل و به زودی این امر از سوی دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چرا دستگیرش نمی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج