adexo3
۱۳۲۳۴۲۷
۱ نظر
۲۶۵۹
۱ نظر
۲۶۵۹
پ

مرغ دریایی یک سنجاب را به سختی بلعید!

با توجه به اینکه فیلم در کنار یک جاده گرفته شده است، احتمال زیادی وجود دارد که سنجاب توسط یک ماشین مورد اصابت قرار گرفته باشد، و مرغ دریایی یک غذای رایگان به دست آورده است.

فرارو: معمولاً مرغ‌های دریایی به‌عنوان پرنده‌های آزاردهنده و ساحل‌گرد در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، شکار یک سنجاب بزرگ توسط مرغ دریایی اتفاقی نادر است.

مرغان دریایی پرندگان فرصت طلبی هستند که رژیم غذایی آن‌ها عمدتاً از ماهی و سایر حیات وحش دریایی و همچنین بندپایان و حشرات و کرم‌های خاکی است. غذایی که آن‌ها می‌خورند واقعاً به شرایط آن‌ها بستگی دارد، به طوری که پرندگان در طول فصل خود بیشتر از یک رژیم غذایی مبتنی بر خشکی برای تولید مثل استفاده می‌کنند و فصل غیر تولیدمثلی خود را با تغذیه از جانداران دریایی می‌گذرانند.

با این حال، هنگامی که یک سنجاب دم پشمالو و پرپشت را می‌بینید که مرغ دریایی خورده می‌شود، به دلایلی هضم آن سخت‌تر است (هم به معنای واقعی و هم به معنای مجازی). به نظر نمی‌رسد که معده مرغ دریایی وقتی در نهایت سنجاب را بلعید احساس خوبی داشته باشد.

هنگامی که ویدیو پخش می‌شود، پرنده راه زیادی را برای پرتاب سنجاب به داخل گلوی خود دارد. مشخص نیست که آیا سنجاب زمانی که مرغ دریایی به آن برخورد کرد زنده بود یا نه، اما زنده یا مرده بودن آن برای پرنده مهم نبود.

با توجه به اینکه فیلم در کنار یک جاده گرفته شده است، احتمال زیادی وجود دارد که سنجاب توسط یک ماشین مورد اصابت قرار گرفته باشد، و مرغ دریایی یک غذای رایگان به دست آورده است. تمام دو دقیقه را صرف تلاش برای قورت دادن تمام سنجاب می‌کند، اما حتی زمانی که پرواز می‌کند، بخشی از دم هنوز از دهانش بیرون است!

و وقتی صحبت از برخورد ماشین‌ها می‌شود، مرغ دریایی هنگام بلند شدن در فاصله کمی از خودروی عبوری داشت.

مرغ دریایی یک سنجاب را به سختی بلعید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      برررررررررررررررررگام😐😑

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج