اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نزاع دسته‌جمعی در تبريز رنگ خون گرفت

فرامرزی اضافه‌کرد: پس از انجام بازجویی از دو مجروح ۲۴ و ۲۵ ساله، ۶ نفر از متهمان متواری به هویت‌های معلوم شناسایی و آدرس و محل سکونت آنان در نقاط شهر مشخص شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: در جریان یک درگیری خونین در تبریز یک نفر به قتل رسید و ۶ نفر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ صمد فرامرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وصول پرونده نزاع و درگیری منجر به قتل توسط کلانتری ۲۰ تبریز به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی، اقدامات پلیسی گسترده برای شناسایی افراد حاضر در درگیری و نقش هر کدام در ماجرا آغاز شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جریان این درگیری یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند گفت: مقتول با هویت «اکبر» ۲۵ ساله بر اثر جراحات متعدد وارد شده به‌وسیله چاقو به قتل رسیده است که به پزشکی قانونی منتقل شد و دو نفر تحت نظر ماموران در بیمارستان بستری شدند.

فرامرزی اضافه‌کرد: پس از انجام بازجویی از دو مجروح ۲۴ و ۲۵ ساله، ۶ نفر از متهمان متواری به هویت‌های معلوم شناسایی و آدرس و محل سکونت آنان در نقاط شهر مشخص شد.

وی با بیان اینکه پس از اخذ دستورات قضایی این اطلاعات جمع‌آوری شده و کلیه حرکات و ارتباطات متهمان تحت نظر قرار گرفته است، گفت: تعامل بستگان متهمان و معتمدان محل باعث شد یک هفته بعد، دو متهم متواری خود را تسلیم پلیس کنند و در تحقیقات به‌عمل آمده به شرب خمر و درگیری با چاقو و قمه اعتراف کنند.

به گفته فرامرزی پلیس با ادامه تحقیقات مخفی‌گاه ۴ متهم متواری را نیز شناسایی و آنان را دستگیر کرد.

وی ادامه داد: در تحقیقات مستند به مدارک و دلایل علمی، وقتی ضاربان ۲ مجروح و مقتول، با صراحت به اتهامات خود اعتراف کردند، پس از بازسازی صحنه با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس روانه زندان شدند.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایحان شرقی گفت: حمل سلاح سرد توسط اکثر متهمان و استفاده از آن به‌صورت گستاخانه، عدم کنترل از جانب خانواده‌ها و عدم‌پایبندی به مسایل اجتماعی و اخلاقی دراین پرونده از نکته‌های قابل تامل و توجه است و خانواده‌ها باید در پیشگیری اجتماعی ایفای نقش کرده و از وقوع چنین جرایم غیرقابل جبران و تلخی جلوگیری کنند.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نزاع دسته‌جمعی در تبريز رنگ خون گرفت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج