adexo3
۱۳۲۶۴۴۹
۲۸۸۸
۲۸۸۸
پ

پلمب یک شهربازی در پی سقوط چرخ و فلک

در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.

ایسنا: در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.

پلمب یک شهربازی در پی سقوط چرخ و فلک

شب گذشته ۸ تیر ماه پس از وقوع حادثه در بازیگاه دالفک و سقوط چرخ و فلکِ کودکان و آسیب دیدن تنی چند از شهروندان، حسین رجبی، دادستان قزوین ضمن بررسی اولیه موضوع از مسئولین مربوطه؛ دستور پیگیری و شناسایی عوامل مسبب در این حادثه را صادر کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در ادامه پس از بازدید انجام شده از محل توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.

دادستانی اعلام کرد کلیه بازیگاه‌های دیگر فعال در استان نیز بدانند در صورتی که دارای وسایل بازی معیوب و فاقد تأیید باشند و اقدامی در جهت تعمیر و رفع عیب و نوسازی دستگاه‌های فرسوده در اسرع وقت نداشته باشند قطعاً در راستای حفظ جان شهروندان و احیای حقوق عامه نسبت به پلمب سایر بازیگاه‌های متخلف در استان اقدام خواهد شد.

بنا بر این خبر جهت پیشگیری از حوادث مشابه و نظر به اهمیت موضوع، توسط دادستانی قزوین ترک فعل دستگاه‌های اجرایی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت صحت؛ برابر مقررات علیه متخلفین اعلام جرم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج