۱۳۲۷۴۶۹
۲۰۱۰
۲۰۱۰
پ

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

تصور کنید در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده اید که در آن همه چی حاضر و آماده در اختیارتان است.

روزیاتو: تصور کنید در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده اید که در آن همه چی حاضر و آماده در اختیارتان است. شاید خیلی رویایی به نظر برسد اما برخورداری از چنین امتیازی در واقعیت می تواند به تیره روزی بیانجامد. به همین دلیل است که برخی سلبریتی ها مصرند فرزندان خود را نازپرورده بار نیاورند.

اشتون کوچر و میلا کونیس

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

 
 

اشتون کوچر و همسرش میلا کونیس هر دو در فقر بزرگ شده اند. اما حالا علیرغم برخورداری از ثروت و امکانات، بسیار مراقب اند که ۲ فرزند خود را لوس نکنند.

به گفته ی کونیس، او و همسرش به فرزندان خود از سن کم توضیح داده اند که با وجود ثروتمند بودن والدین شان، آن ها خود ثروتی ندارند. او در اینباره گفته: «به بچه هایمان می گوییم: “شما فقیرید، هیچ پولی ندارید. مامان و بابا حساب بانکی دارند.”»

جولیا رابرتز و دنیل مودر

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

جولیا رابرتز و همسرش دنیل مودر که ۲۰ سالی از ازدواج شان می گذرد، ۳ فرزند دارند. رابرتز درباره ی نگاه خود به مقوله ی فرزندپروری گفته: «هیچ چیزی بالاتر از مهربانی نیست.»

 

او همچنین گفته: «فکر می کنم بعضی ها عشق بی قید و شرط را با لوس کردن اشتباه می گیرند.» رابرتز تأکید دارد که او چنین رفتاری با فرزندان خود ندارد.

آنجلینا جولی

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

 

آنجلینا جولی که مادر ۶ فرزند است، می گوید بسیار مهم است که بچه ها به این درک برسند که زندگی چیزی بیش از تجملات است. او در مصاحبه ای توضیح داده که در بحث تربیت فرزندانش، مهربانی بالاترین جایگاه را برای او دارد: «خیلی مهم است که متواضع باشید. آزادی هایی که دارید و نعمت هایی که از آن ها برخوردارید را بشناسید و حتماً به دیگران کمک کنید.»

جولی بارها فرزندان خود را در فعالیت های خیرخواهانه اش با خود همراه کرده است و سعی می کند به آن ها نشان دهد که زندگی در بیرون از دنیای خودشان چگونه است.

دنیل کریگ

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

فرزندان دنیل کریگ اجازه ی به ارث بردن ثروت او را ندارند. کریگ ۲ دختر دارد، یکی از همسر فعلی اش ریچل وایس و دیگری از ازدواج قبلی خود. او معتقد است که آن ها باید با تلاش خودشان به موفقیت برسند. به گفته ی کریگ، بخشیدن ثروتش برای انجام کارهای مفید او را بیشتر خوشحال می کند.

بیل گیتس

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

بیل گیتس شاید یکی از ثروتمندترین افراد دنیا باشد اما مصمم است تا فرزندانش را غرق ثروت خود نکند. به عقیده ی گیتس، فرزندانی که پول زیادی به ارث می برند و به خاطر آن کار نمی کنند احتمالاً در آینده فرد مفیدی نخواهند شد. به همین دلیل، فرزندان او بخش نسبتاً کوچکی از ثروت عظیم او را به ارث خواهند برد.

سایمون کاول

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

سایمون کاول که یک پسر ۸ ساله دارد، گفته: «من اعتقادی به اینکه ثروت از یک نسل به نسل بعدی منتقل شود ندارم. من می خواهم ثروتم را بدهم به جایی. یک خیریه احتمالاً مربوط به بچه ها یا سگ ها.»

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

سارا جسیکا پارکر و همسرش متیو برودریک یک پسر و ۲ دختر دارند.

پارکر خود در خانواده ای متوسط و سختکوش رشد کرده و گرچه حالا از ثروت زیادی برخوردار است، اما یک بار در مصاحبه ای فاش کرد که پسرش فقط لباس های دست دوم بچه های بزرگ تر فامیل را به تن می کند. او همچنین گفت: «فکر نمی کنم تا به حال برایش لباس خریده باشم. فقط برایش کفش می خرم، چون سایز پای هر کسی فرق می کند.»

التون جان

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

التون جان ۲ پسر دارد. او گرچه قبلاً به ولخرجی مشهور بود، اما پدر شدن نگاه او را به زندگی به کلی تغییر داد. به گفته ی جان، او قصد ندارد ثروت زیادی برای فرزندانش به ارث بگذارد.

او قبول دارد که فرزندانش زندگی عادی ای ندارند، با این حال، گفته: «شما باید زندگی عادی را به شکل ساختگی تا حدی تجربه کنید و برای پول و کار کردن و زحمت کشیدن ارزش قائل باشید.»

گوردون رمزی

فرزندان این افراد مشهور هرگز نازپرورده نیستند

گوردون رمزی، آشپز مشهور که پدر ۵ فرزند است، از لوس کردن آن ها خودداری می کند. فرزندان رمزی اجازه ی غذا خوردن در رستوران های مجلل او را ندارند. او معتقد است که فرزندانش باید برای پول تو جیبی شان کار کنند و به ارزش سختکوشی پی ببرند. رمزی همچنین اذعان کرده در سفرهای خانوادگی شان تنها او و همسرش بلیت فرست کلاس می گیرند و فرزندان شان باید از بلیت اکونومی استفاده کنند: «آن ها با ما قسمت فرست کلاس نمی آیند. آنقدری کار نکرده اند که بتوانند پولش را بدهند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج