اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۷۵۱۸
۱۸۱۴
۱۸۱۴
پ

خطر مرگ! مردم این شهر احتیاط کنند

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز دوشنبه زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی به ۸۰۰ متر کاهش داد.

ایسنا: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز دوشنبه زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی به ۸۰۰ متر کاهش داد.

محسن حیدری اظهارکرد: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۵۰۰ متر کاهش داد.

وی ادامه داد: غبار حاصل از طوفان امروز منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان تا یک‌هزار و ۲۰۰ متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با صدور هشدار سطح نارنجی جوی تا آخر هفته در شمال استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از چهارشنبه در زاهدان و سایر مناطق مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهیم داشت.

حیدری توصیه کرد: شهروندان در این مدت از تردد غیر ضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج