اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۸۲۱۴
۶۵۴
۶۵۴
پ

معرفی ظرفیت های گردشگری سنت ‌پترزبورگ در ایران

اولین روز از رویداد معرفی ظرفیت های گردشگری سنت پیترزبورگ برای افزایش شمار گردشگران ایرانی در این شهر تاریخی با حضور جمعی از فعالان بخش خصوصی و دولتی در حوزه گردشگری در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

برترین‌ها: اولین روز از رویداد معرفی ظرفیت های گردشگری سنت پیترزبورگ برای افزایش شمار گردشگران ایرانی در این شهر تاریخی با حضور جمعی از فعالان بخش خصوصی و دولتی در حوزه گردشگری در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. در این نشست ۱۵ شرکت روسی در حوزه گردشگری و هتل داری حضور داشتند و مقامات دولتی و فعالان حوزه گردشگری دو کشور از جمله یحیی نقی‌زاده، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، پویان رفیعی شاد، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافربری استان تهران، تاتیانا وینوکرووا از دفتر نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران و جولیا ژگویاوا، نماینده کمیته گردشگری و توسعه توریسم شهر سنت ‌پترزبورگ در درباره روابط ایران و روسیه در زمینه گردشگری سخنرانی کردند. 

معرفی ظرفیت های گردشگری سنت ‌پترزبورگ در ایران

همچنین نشست‌های B۲B  نمایندگان حوزه گردشگری و فعالان دفاتر خدمات مسافری دو طرف هم در همین هتل برگزار شد. 

بر اساس مذاکرات انجام شده هیات روسی علاقه‌مندی خود را به فراهم کردن شرایط برای سفر گردشگران ایرانی و برپایی تورهای متنوع اعلام کرده و یحیی نقی‌زاده، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از اجرایی شدن طرح لغو روادید گروهی بعد از دو سال خبر داد و از دولت روسیه و فعالان حوزه گردشگری این کشور در این زمینه درخواست همکاری کرد.

همچنین جاذبه های گردشگری شهر سنت ‌پترزبورگ از جمله موزه ها، هتل ها و آثار و بناهای تاریخی، مراکز آموزش عالی، پل های متعدد و جغرافیای مدرن شهر به همراه رستوران ها و غذاهای محلی نیز در این نشست به فعالان حوزه گردشگری معرفی شدند.

در پایان اولین روز از این رویداد 4 روزه که از دهم تا چهاردم تیرماه 1402 در تهران برگزار می شود، بخش خصوصی و نمایندگان تشکل‌های تخصصی گردشگری ضمن ارائه نقطه نظرات خود و تشریح ظرفیت‌های موجود با طرف روسی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج