۱۳۳۱۱۵۲
۳۱۸۳
۳۱۸۳
پ

جزئیات عمل‌های زیبایی روی صورت بایدن، افشا شد

گرگ مورفی، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که پیش‌تر در دانشکده پزشکی کارولینای شرقی جراحی تدریس می‌کرد و رئیس بخش اورولوژی بود، در انتقاد از تصمیم حضور دوباره جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفت: «او خیلی جراحی زیبایی انجام داده است، خیلی بوتاکس و فیلر تزریق کرده است.»

ایسنا: گرگ مورفی، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که پیش‌تر در دانشکده پزشکی کارولینای شرقی جراحی تدریس می‌کرد و رئیس بخش اورولوژی بود، در انتقاد از تصمیم حضور دوباره جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفت: «او خیلی جراحی زیبایی انجام داده است، خیلی بوتاکس و فیلر تزریق کرده است.»

جزئیات عمل‌های زیبایی روی صورت بایدن، افشا شد

 به نقل از نیوزویک، جو بایدن، که در حال حاضر مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده است، و در نوامبر ۲۰۲۴ زمانیکه رای دهندگان آمریکایی پای صندوق‌های رای بروند ۷۲ ساله بوده و تا زمانی که دوره دوم احتمالی خود را در کاخ سفید به پایان برساند، ۸۶ ساله خواهد شد.

اما وضعیت سلامت جسمی و عقلی بایدن در ماه‌های اخیر باتوجه به رفتارهای او از جمله از دست دادن تعادل، فراموشی و سردرگمی‌های متعدد در مراسم رسمی مورد توجه افکار عمومی، متخصصان و جمهوری‌خواهان قرار گرفته است. این روند موجب شده است که نگرانی‌های جدی درباره توانایی جسمی بایدن برای ادامه ریاست‌جمهوری مطرح شود و بسیاری او را برای انجام این مسولیت خیلی مسن می‌دانند.

مورفی به فاکس‌نیوز گفت:  به جو نگاه کنید، او خیلی جراحی زیبایی انجام داده است، خیلی بوتاکس و فیلر تزریق کرده است. اما این فقط ظاهر است. من با پزشکی سروکار دارم، شاهد بوده‌ام که بیماران مسن زیادی در طول سال از نظر ذهنی افول داشته‌اند- این یک واقعیت است، این چیزی است که اتفاق می‌افتد.

او افزود: مسله بداخلاقی و عصبانیت بایدن با کارکنان در واقع از "نوعی زوال عقل" نشات می‌گیرد زیرا رئیس‌جمهور از ناتوانی در بیان افکارش رنج می‌برد.

مورفی اولین کسی نیست که ادعا می کند بایدن جراحی پلاستیک کرده است. در سال ۲۰۱۹، چندین جراح زیبایی به واشنگتن اگزمینر گفتند که جای زخم روی گونه‌های بایدن نشانه‌های واضحی از لیفت صورت او قبل از نامزدی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ است.

آرتور پری، جراح پلاستیک و دانشیار جراحی در دانشگاه کلمبیا، به این نشریه گفت: او لیفت صورت انجام داده است، شکی نیست. کاپ لسنه، جراح زیبایی مستقر در نیویورک، هم گفت: "مشکل جراحی بایدن این است که واضح است."

حتی برخی جراحان به اینکه این عمل زیبایی خوب انجام نشده است و برای فردی با چنین شهرتی باید بخیه‌ها خیلی ظریف‌تر بودند، اشاره کردند. آنها گفتند که اگر این عمل زیبایی را برای بایدن انحام می‌دادند، رد بخیه‌ها را ناپدید می‌کردند.

کاخ سفید به ادعاها درباره «جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس و فیلر رئیس‌جمهوری آمریکا» پاسخی نداده است.

دکتر کوین اوکانر، پزشک رئیس‌جمهور، در خلاصه‌ای از سلامت او در ماه فوریه، به هیچ گونه جراحی پلاستیک اشاره نکرد، اما گفت که "سر، گوش، چشم، بینی و گلو بایدن طبیعی است." او همچنین به نظارت "روتین" سرطان پوست اشاره کرد که شامل حذف "چند سرطان پوست موضعی و غیر ملانومی" است، همانطور که در نوامبر ۲۰۲۱ انجام شد.

در مجموع، اوکانر گفت بایدن "برای انجام وظیفه مناسب است و تمام مسئولیت های خود را بدون هیچ گونه معافیت یا تسهیلاتی به طور کامل انجام می دهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج