۱۳۳۲۶۵۸
۷۱۳۴
۷۱۳۴
پ

محتوای حمایت‌شده

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

کراتینه مو در شرق تهران با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می‌شود. کراتینه مو یکی از بهترین روش‌ها برای صاف کردن موها لا کراتینه مو است.

کراتینه مو در شرق تهران با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می‌شود. کراتینه مو یکی از بهترین روش‌ها برای صاف کردن موها لا کراتینه مو است. در این روش با مواد مخصوصی موها را تغذیه می‌کنند. چنانچه موهای شما نیز آسیب دیده باشند و حتی برای موهای مجعد‌دار نیز کراتینه بسیار مفید خواهد بود. شما کاربران عزیزی که با مشکلات این چنینی دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال یک روش مفید و کم هزینه برای رفع مشکلات موی خود هستید با ما همراه باشید.

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مشاوره و نوبت دهی در سالن زیبایی ساحل لطفی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۶۰۴۴۷۹

۰۹۳۵۴۵۳۳۹۲۰

دلیل آسیب دیدگی مو

کراتینه مو بهترین روش برای احیای مو است. برای کراتینه کردن از مواد مخصوصی استفاده می‌کنند تا باعث تغذیه مو و از بین بردن آسیب دیدگی‌های آن شود. کراتین به عنوان اصلی‌ترین فیبر مو می‌باشد که در داخل لایه کورتکس قرار دارد. قطعاً که با پیشرفت دنیای مد روش‌های متد و مقرون به صرفه‌تری روی کار می‌آید که کراتینه مو نیز از روش‌های جدید با نتیجه بهتر است. خانم‌ها دوست دارند تا موهای آنها درخشش و صافی بیشتری داشته باشد و معمولاً از موهای وز و مجعد‌دار رنج می‌برند. از این رو باید گفت از میان تمامی روش‌ها کراتینه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. کورتکس نیز حدود ۸۰ درصد از مو را تشکیل می‌دهد. این رشته‌های کراتین از پروتئین هستند که در ل طول مو قرار می‌گیرند و توسط بال و پیوندهای عرضی به یکدیگر متصل شده‌اند.

حال اینکه اگر کراتین موها کم شود یا در تعریف دیگر موهای شما کراتین خود را از دست بدهد، دچار آسیب دیدگی می‌شود که البته این نیز دلایل خاص خود را دارد. شما نیز با مراجعه به مراکز تخصصی نظیر کراتینه مو در شرق تهران می‌توانید با کراتینه کردن موهای خود را احیا نمایید. اما می‌دانید که دلیل از دست رفتن کراتین مو چیست؟ زمانی که بیش از اندازه از سشوار، اتوی مو و دیگر دستگاه‌های این چنینی استفاده کنید قطعاً کراتین موهای شما آسیب می‌بیند. حتی رنگ کردن مداوم و زیاد نیز می‌تواند چنین مشکلی را به وجود بیاورد.

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

نکات مهم کراتینه مو

امروزه کراتینه کردن مو به عنوان یک روش شناخته شده و بسیار مناسب، بازار کار خوبی دارد. این روش درمانی بهترین روشی است که برای نرم و صاف کردن موهای سر از آن استفاده می‌کنند. می‌توان در آرایشگاه یا خانه توسط افراد ماهر کراتینه را انجام داد. با کمک ترکیبات شیمیایی و طی مرحله حرارت دادن و در نتیجه صاف کردن موها این پروسه طی می‌شود. اگر می‌خواهید کراتینه موی شما با کیفیت بهتر باشد، بایستی چندین نکته را مورد توجه قرار دهید.

• کراتینه مو یک روش برای صاف کردن موها است. توجه داشته باشید که تنها با وجود کراتین موهای شما صاف نمی‌شود، بلکه مواد شیمیایی دیگر نظیر فرمالدهید و دیگر ترکیبات در صافی موهای شما تاثیر بسیار زیادی دارند.

• پس از اینکه موهای خود را کراتینه کرده‌اید نباید تا ۷۲ ساعت موهای خود را شست و شو دهید: بلکه پس از کراتینه تنها آبکشی در حدی که رطوبت به داخل موها نفوذ نکند صورت بگیرد.

• دقت داشته باشید تا ۷۲ ساعت پس از کراتینه، موها بسیار شکننده هستند، پس هرگز موهای خود را توسط گیره و سنجاق نبندید.

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

• در مدت زمان نزدیک به کراتینه کردن تعداد دفعات حمام رفتن خود را نیز کمتر کنید و از سشوار ملایم نیز برای خشک کردن موها باید استفاده شود.

• پس از کراتینه کردن از اتوهای داغ استفاده نکنید، چرا که گرمای بیش از اندازه باعث آزادسازی ماده کراتینه و گاز فرمالدهید می شود.

• بسیاری از افراد عادت دارند تا در آب استخر شنا کنند: توجه داشته باشید که به دلیل وجود کلر ماندگاری کراتین بر روی موهای شما کاهش می‌یابد. حتی اگر خود شما به داخل استخر رفتید، سعی کنید قسمت سر و موهایتان وارد آب استخر نشود.

• قبل از کراتینه بایستی تمامی تجهیزات و مواد را فراهم کنید تا کراتینه با بهترین کیفیت انجام شود.

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

کراتینه مو در شرق تهران

کراتینه یکی از روش‌های جدید و نیمه دائمی به منظور صاف کردن موهای وز و مجعد‌دار می‌باشد. به صورت موقت با ترکیبات کراتین و مواد شیمیایی که موها را پوشش می‌دهد شما شاهد صافی و درخشندگی موهای خود می‌شوید. برای کراتینه مو تقریباً نیاز به ۱۲۰ دقیقه یا دو ساعت زمان است تا موهای شما تحت تاثیر این مواد و حرارت بدرخشند. قطعاً دوست دارید بدانید که کراتینه تا چه مدت زمانی ماندگاری دارد؟ شما داوطلبان عزیزی که موهای فر فری و وز شده دارید، باید بدانید که تا ۶ ماه پس از کراتینه موهای شما به حالت صاف و براق خواهد بود. اما برای ماندگاری بیشتر نیاز به رعایت نکات مهم پس از کراتینه است. همچنین اگر از مواد با کیفیتی استفاده نکرده باشند موهای شما پس از کراتینه صاف نمی‌شود. پس اهمیت کراتینه در سالن‌های معتبر و با مواد با کیفیت به کیفیت کراتینه و ماندگاری آن می‌باشد. کراتینه مو در شرق تهران هم اکنون با استفاده از مواد بسیار با کیفیت و اما قیمت مناسب انجام می‌شود. شما نیز می‌توانید جزو داوطلبان این مجموعه شناخته شده و معتبر باشید. قطعاً که انتخاب مرکز کراتینه  یکی از اصلی‌ترین گام‌های این کار است.

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

چند نکته طلایی در رابطه با کراتینه مو

• برای کراتینه کردن موهای خود حتماً باید به مراکز تخصصی و شناخته شده مراجعه کنید. حتی اگر در خانه کراتینه انجام می‌شود، افراد متخصص و کاربلد بایستی این کار را انجام دهند: در غیر این صورت تحت تاثیر حرارت بالا ممکن است موهای شما آسیب بیشتری ببیند.

• چنانچه موهای شما آسیب دیدگی بسیار زیادی دارد همزمان و یا حتی پس از کراتینه هرگز نمی‌توانید موهای خود را رنگ کنید. اما پس از گذشت ۱۰ روز یا دو هفته زمانی که متوجه تاثیر کراتینه مو شدید، می‌توانید جهت رنگ کردن موهای خود حتی با دکلره اقدام نمایید. اما اگر طی این بازه زمانی هنوز موهای شما دچار آسیب دیدگی هستند از این کار بپرهیزید.

• توجه کنید که کراتینه مو در فاصله ۱ تا ۲ سانتی‌متری از ریشه موها با آغشته کردن مواد به تمام مو انجام می‌شود. هرگز خود شما برای کراتینه مو اقدام نکنید چرا که بلافاصله نیز بایستی موهای شما اتو و شانه شوند که نیاز به شخص دیگری است.

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

• بسیاری از افراد بر این باورند که برای صاف کردن موهای مجعد و فر بسیار شدید اگر از دمای بیش از اندازه و ترکیبات کراتینه به مدت طولانی‌تر استفاده کنند موهای آنها کاملاً صاف می‌شود. دقت داشته باشید که برای کراتینه مو نیاز به یک بازه زمانی مشخص، دمای استاندارد و حجم مشخصی از ترکیبات شیمیایی و کراتین است. در صورتی که این مواد و حرارت طی طولانی مدت روی موها قرار بگیرد، قطعاً باعث آسیب بیشتری می‌شود. اگر در یک مرکز معتبر یا کراتینه مو در شرق تهران این کار را انجام دهید از کیفیت بالا و حتی از قیمت آن اطمینان داشته باشید.

نتیجه

کراتین مو به عنوان مهم‌ترین بخش آن محسوب می‌شود که تحت تاثیر شرایط مختلفی آسیب می‌بیند. اتو کشیدن بیش از حد و رنگ کردن موها جزو مهم‌ترین دلایل آسیب دیدگی به کراتین است که در نتیجه باعث وز وز، مجعد‌دار، شکستگی مو و بی‌حال شدن آنها خواهد شد. اکنون به منظور احیای مجدد موهای خود می‌توانید از روش کراتین مو استفاده کنید. قطعاً می‌دانید که کراتینه مو در سالن‌های بسیار مختلف انجام می‌شود. نمی‌توان به هر مجموعه و هر شخصی جهت کراتینه مو اعتماد کرد: چرا که کیفیت کار آن اهمیت دارد. کراتینه مو در شرق تهران یکی از مراکز تخصصی و معتبری است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه با دارا بودن متخصصینی با سابقه و همچنین مواد و دستگاه‌های با کیفیت و پیشرفته با کمترین هزینه موهای شما را کراتینه می‌کنند. جهت مشاوره در رابطه با کراتینه مو، همین حالا از این فرصت ویژه استفاده کرده و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سالن زیبایی ساحل لطفی

ارائه کلیه خدمات آرایشی

  • کاشت ناخن
  • مرکز احیای مو
  • کراتین و پروتئین تراپی
  • رنگ و لایت
  • کاشت مژه دائم
  • پاکسازی صورت
  • مشاوره رایگان
  • تست سلامت مو رایگان
  • حمام بعد از اپیلاسیون

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۶۰۴۴۷۹

۰۹۳۵۴۵۳۳۹۲۰

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

sahel.lotfi_beuty@

کراتینه مو در شرق تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

خیابان مدنی، نرسیده به سه راه خواجه عبدالله، پلاک۱۴۴، طبقه۱، واحد ۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج