اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۳۵۷۳
۵۴۷۰
۵۴۷۰
پ

فروشگاهی که برای دیدن اجناسش باید پول بدهید

صاحبان خواروبارفروشی موریا کوئه‌ویرس در بارسلون،‌ برای گردشگرانی که فقط به تماشای اجناس می‌پردازند، هزینه‌ای معادل ۵/۶ دلار تعیین کرده‌اند.

خبرآنلاین: صاحبان خواروبارفروشی موریا کوئه‌ویرس در بارسلون،‌ برای گردشگرانی که فقط به تماشای اجناس می‌پردازند، هزینه‌ای معادل ۵/۶ دلار تعیین کرده‌اند.

نادیا زکالوند: خواروبارفروشی موریا در اسپانیا که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد و در سال ۱۸۹۸ در بارسلون شروع به کار کرده است، یکی از چشم‌نوازترین نقاط در این شهر گردشگری اسپانیاست. ظاهر قدیمی این فروشگاه و طراحی داخلی سنتی آن، روزانه صدها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

اما مشکل اینجاست بیشتر این بازدیدکنندگان علاقه‌ای به محصولاتی، مانند انواع سوسیس‌ها، روغن، پنیر، انواع نوشیدنی‌ها و غیره، که در فروشگاه فروخته می‌شود ندارند و فقط از فضای داخل این خواروبارفروشی دیدن کرده و بدون خرید هیچ محصولی از آنجا خارج می‌شوند.

فروشگاهی که برای دیدن اجناسش باید پول بدهید

بنابه گفته «مرینو»یکی از مدیران این فروشگاه، جهانگردهای بسیاری وارد فروشگاه شده و بدون حتی یک «سلام» یا خرید کالایی در مغازه پرسه زده، عکس می‌گیرند و بیرون می‌روند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم از افرادی که فقط قصد بازدید از فروشگاه دارند، پول بگیریم تا فقط خریداران واقعی وارد مغازه شوند. البته این اقدام از نظر دیگران خنده‌دارست اما اگر صاحب و پرسنل این فروشگاه باشید، متوجه می‌شوید که این کار چقدر خسته‌کننده است.»

فروشگاهی که برای دیدن اجناسش باید پول بدهید

مرینو ادامه داد، «در حال حاضر فقط افرادی که قصد خرید دارند وارد فروشگاه می‌شوند و آنهایی که نمی‌خواهند خرید کنند، فضای داخلی فروشگاه را از پشت ویترین می‌بینند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج