اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۳۷
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

قتل هولناک مرد توسط همسر خیانتکار

زني كه با همدستي مرد مورد علاقه‌اش شوهر خود را به قتل رسانده است، دستگير شد. كارآگاهان جنايي فومن چند روز قبل باخبر شدند،

زني كه با همدستي مرد مورد علاقه‌اش شوهر خود را به قتل رسانده است، دستگير شد. كارآگاهان جنايي فومن چند روز قبل باخبر شدند،

مردی ۲۷ساله به نام «امين» در آپارتمانش به طرز مشكوكي جان باخته است. آنها وقتي به محل وقوع حادثه رفتند متوجه به هم ريختگي اسباب و اثاثيه خانه شدند، اما بي‌نظمي كاملا تصنعي بود و به نظر مي‌رسيد فرد يا افرادي با هدف گمراه كردن پليس خانه را به هم ريخته‌اند.

ماموران بعد از مشاهده پيكر بي‌جان امين كه آثار كبودي دور گردنش مشهود بود و به نظر مي‌رسيد بر اثر خفگي جان باخته است به تحقيق از همسر ۲۱ ساله متوفي پرداختند. ياسمن در‌حالي‌كه خودش را شوك‌زده و مغموم نشان مي‌داد، ماجرا را اين‌طور شرح داد:

«من و امين خواب بوديم كه ناگهان با شنيدن صدا بيدار شدم. در همين هنگام مرد غريبه‌اي را ديدم كه در خانه‌مان بود، او با جسمي كه در دست داشت ضربه محكمي به سرم زد و بي‌هوش شدم، بعد از آن متوجه چيزي نبودم تا اينكه وقتي به خودم آمدم فهميدم امين فوت شده و النگو و گوشواره‌هايم به سرقت رفته است.»

اين زن ادامه داد: «به شدت ترسيده بودم و نمي‌توانستم عكس‌العملي نشان بدهم تنها كاري كه از دستم برمي‌آمد اين بود كه داد و فرياد راه بيندازم و همسايه‌ها را باخبر كنم، بعد هم با پليس ۱۱۰ تماس گرفتم.»روي صورت اين زن آثار كبودي مشهود بود و مي‌شد اين را به منزله مهر تاييدي بر ادعاهايش دانست ولي حرف‌هاي او غيرمنطقي به نظر مي‌رسيد، چراكه در خانه سالم بود و هيچ نشانه‌اي مبني بر اينكه فردي با زور و شكستن قفل وارد شده است وجود نداشت.

از سويي در صورت حضور فرد غريبه و ايجاد سر و صدا توسط وي علاوه بر ياسمن، شوهر او نيز بايد از خواب مي‌پريد و با سارق مقابله مي‌كرد. حال آنكه همه شواهد نشان مي‌داد اين مرد در‌حالي‌كه در خواب عميقي فرو رفته بود، جان باخته است. پس از انتقال جنازه به پزشكي قانوني متخصصان به انجام آزمايش‌هاي لازم پرداختند و اعلام كردند، در خون مقتول مقدار زيادي داروي خواب‌آور وجود دارد و اين نظريه به سرنخ ديگري عليه ياسمن تبديل شد.

كارآگاهان به اين نتيجه رسيدند كه او راز قتل شوهرش را مي‌داند در نهايت ياسمن حقيقت را فاش كرد و گفت به دليل رابطه با مردي ديگر نقشه قتل شوهرش را كشيده و روز حادثه او را با شيرموز مسموم و بي‌هوش كرد، سپس در خانه را باز گذاشت تا مرد مورد علاقه‌اش وارد شود و امين را با استفاده از يك رشته طناب به قتل برساند. بعد از ثبت اين اعترافات قاتل اصلي نيز بازداشت شد و به جرمش اقرار كرد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل هولناک مرد توسط همسر خیانتکار



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که دختر احمقی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج