adexo3
۱۳۳۴۹۷۵
۲۹۶۰
۲۹۶۰
پ

سورپرایز تابستانه در چهارشنبه برای این استان‌ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه، گفت: بارش‌ها امروز دوشنبه در ۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و ارتفاعات کرمان شدیدتر است.

ایرنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه، گفت: بارش‌ها امروز دوشنبه در ۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و ارتفاعات کرمان شدیدتر است.

«صادق ضیاییان» امروز (دوشنبه) درباره وضعیت آب و هوا گفت: سامانه بارشی جدیدی امروز به کشور وارد و موجب بارش‌های رگباری در شمال‌ غرب و مناطقی از غرب کشور می‌شود.

ضیاییان توضیح داد: همچنین در مناطقی از شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس‌ مرکزی و جنوبی، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی روز سه‌شنبه بارش‌هادر استان‌های بیشتری خواهد بود و علاوه بر این مناطق در شرق و جنوب‌شرق کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

ضیائیان گفت: روز چهارشنبه نیز در برخی مناطق جنوب‌شرق کشور، استان‌های ساحلی خزر، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز همچنین برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

به گفته ضیاییان این شرایط جوی در روز پنج‌شنبه فقط در برخی مناطق نیمه شرقی کشور حاکم خواهد بود.

وی گفت: هم‌چنین طی امروز و فردا سه‌شنبه به دلیل افزایش فشار هوا، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: این شرایط آب و هوایی امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، شمال کرمان، شرق سمنان، آذربایجان شرقی، خوزستان، ایلام، غرب لرستان، غرب کرمانشاه و فردا سه‌شنبه در شمال و غرب سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، جنوب و غرب خراسان رضوی و جنوب تهران پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج