اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۸۳۶
۱۸۴۰
۱۸۴۰
پ

عملیات پیچیده بازداشت اعضای ۱۵ باند قاچاق

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت ۱۵ شبکه‌ کلان قاچاق سازمان‌یافته‌ محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور خبر داد.

رکنا: وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت ۱۵ شبکه‌ کلان قاچاق سازمان‌یافته‌ محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور خبر داد.

 عملیات پیچیده بازداشت اعضای ۱۵ باند قاچاق  

 

 

وزارت اطلاعات روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای دستورهای متعدد و مؤکد مقام محترم ریاست جمهوری در راستای حفاظت از حقوق بیت‌المال و کشف و برخورد با مفاسد اقتصادی و به ویژه قاچاق کالا و ارز، این وظیفه‌ی مهم را با عزمی جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در دستور کار خود قرار داده است.

این اطلاعیه افزود: در مسیر تحقق این هدف، در روزهای گذشته با اقدامات همه جانبه‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و با همراهی و مساعدت تمام عیار دستگاه محترم قضایی و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۱۵ شبکه‌ کلان قاچاق سازمان یافته‌ محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور شناسایی و عوامل آن با حکم مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.

وزارت اطلاعات ادامه داد: این باندهای سازمان‌یافته‌ قاچاق از طریق مبادی غیررسمی و با سوء استفاده از استثنائات تجاری، اقدام به قاچاق و دپوی کالا در شهرستان‌های مرزی و توزیع گسترده در سراسر کشور نموده و میلیون‌ها دلار درآمد نامشروع را به صورت ارز و از طریق صرافی‌های غیرمجاز از کشور خارج کرده‌اند.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی است که شبکه‌های مزبور تاکنون مقادیر قابل توجهی انواع سیگار و تنباکوی فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و استاندارد را به کشور قاچاق کرده‌اند. با مجموعه عملیات‌های روزهای گذشته، بیش از یکصد انبار اصلی قاچاقچیان کشف و ضبط شد و ۶۰ نفر از اعضای شاخص باندهای قاچاق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. مبارزه‌ بی امان با قاچاقچیان، به ویژه قاچاق کلان کالا و ارز با همکاری دستگاه محترم قضایی و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی بصورت فزاینده‌ای استمرار خواهد داشت؛ إن شاء ا...

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج