adexo3
۱۳۳۹۲۹۰
۴۲۷۷
۴۲۷۷
پ

حکم قصاص قاتل مامور نیروی انتظامی اجرا نشد

حکم قصاص قاتل مامور پلیس اجرا نشد. اولیای دم مامور پلیس به قاتل ۶ ماه برای تامین وجه‌المصالحه و هزینه شدن آن در امور خیریه مهلت دادند.

اعتماد آنلاین: حکم قصاص قاتل مامور پلیس اجرا نشد. اولیای دم مامور پلیس به قاتل ۶ ماه برای تامین وجه‌المصالحه و هزینه شدن آن در امور خیریه مهلت دادند.

حکم قصاص قاتل مامور نیروی انتظامی اجرا نشد

 

قاتل مامور پلیس که برای دومین بار پای چوبه دار رفته بود باز هم زنده به سلول خود بازگشت.این قاتل سال گذشته هم پای چوبه دار رفته بود؛ اما به دلیل غیبت اولیای ‌دم مقتول که مامور شهید نیروی انتظامی بود اجرای حکم به تعویق افتاد و پس از آن محکوم به قصاص مهلت گرفته بود. چند روز پیش این قاتل که سال 99 مرتکب قتل مامور پلیس شده بود پای چوبه دار رفت و با مهلت شش‌ماهه برای تامین وجه‌المصالحه و هزینه شدن آن در امور خیریه به زندگی امیدوار شد.

قتل این مامور روز 30 مرداد سال 99 اتفاق افتاد. آن زمان ماموران ضربت سرکلانتری چهارم تهران، به راننده پرایدی مشکوک شدند و دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس اقدام به فرار کرد. به این ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و متهم وقتی به چراغ قرمز رسید دنده‌عقب به‌ طرف موتورسیکلت ماموران رفت و آنها را زیر گرفت که در پی این حادثه یک مامور پلیس به ‌نام حامد ضابطی شهید و ستوان یکم محسن حسینی نیز مجروح شد.

راننده فراری لحظاتی بعد از این تصادف به دست دیگر ماموران گروه ضربت بازداشت شد. متهم در روند تحقیقات پرونده گفت: آن شب من از شهر محل زندگی‌ام در شمال کشور، سه مسافر به تهران آورده بودم. وقتی در شرق تهران از خودرو پیاده شدند برای اینکه خوابم نبرد و بتوانم به شمال برگردم حشیش و شیشه کشیدم. همان لحظه بود که دو موتورسیکلت گشت پلیس به من مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

او ادامه داد: حال خوبی نداشتم، از طرفی وسایل مصرف مواد همراهم بود. زمانی که ماموران گشت را دیدم، صدایی به من دستور داد که فرار کنم. خیلی ترسیده بودم، من چندین بار زندان رفته‌ام و طعم تلخ حبس را چشیده‌‌ام، نمی‌خواستم از دخترم دور باشم. به همین خاطر فرار کردم اما مامور پلیس را زیر گرفتم که شهید شد.

با اعتراف متهم، کیفرخواست او صادر شد و از آنجا که اولیای دم خواهان قصاص بودند، دادگاه نیز رأی بر قصاص داد. پس از آن روند قضایی برای اجرای حکم طی شد تا اینکه در حال حاضر با مهلت شش‌ماهه، این متهم به نجات از قصاص امیدوار شده‌ است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج