adexo3
۱۳۳۹۶۳۹
۲۳۴۷
۲۳۴۷
پ

سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید چندین درخت و تیر چراغ برق و داربست در تهران سقوط کردند.

مهر: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید چندین درخت و تیر چراغ برق و داربست در تهران سقوط کردند.

سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق در پایتخت

سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: با شروع طوفان و وزش باد شدید در برخی از نقاط پایتخت شاهد سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق و حتی داربست در سطح معابر بودیم.

وی ادامه داد: در خیابان ولیعصر (عج) _فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

شریفی افزود: در معابری چون آزادگان_ الغدیر سقوط تیر چراغ برق روی داد و در میدان نبوت خیابان جانبازان شرقی سقوط داربست باعث مسدود شدن این خیابان شده است.

وی بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۹:۲۰ در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع فلاحی به علت سقوط درخت بر روی یک دستگاه پژو راننده خودروی مذکور مصدوم گردیده که عوامل اورژانس و راهور در محل حضور دارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در تمامی مقاطع و معابر تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی و اورژانس جهت روان‌سازی ترافیک و روان و تأمین نظم عبور و مرور به همراه نیروهای امدادی و اورژانس حضور دارند.

وی از مسئولین هیئت‌ها و موکب‌ها که در سطح معابر اقدام به برپای برپایی داربست و موکب جهت توزیع نذورات کرده اند خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی این سازه‌ها قبل از بروز حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج