adexo3
۱۳۴۰۵۰۲
۱۶۴۹۹
۱۶۴۹۹
پ

عصبانیت شدید برخی از خانواده‌های شهدا از جمله دیروز رئیسی

روز گذشته ابراهیم رئیسی جمله‌ای در باب جمع‌آوری بساط کشف حجاب گفته که بازتاب زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

برترین‌ها: روز گذشته ابراهیم رئیسی جمله‌ای در باب جمع‌آوری بساط کشف حجاب گفته که بازتاب زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

عصبانیت شدید برخی از خانواده‌های شهدا از جمله دیروز رئیسی

لفظ تند و تیز رئیسی علیه بی‌حجاب‌ها در کشور را ببینید و بشنوید:

عصبانیت شدید برخی از خانواده‌های شهدا از جمله دیروز رئیسی

او درباره خانواده شهدا هم حرف زده و مساله حجاب را دغدغه آن‌ها دانسته، اکانت توئیتری خبرگزاری فارس این جملات رئیسی را در توییتر بازنشر کرده که با واکنش گسترده خانواده شهدا مواجه شده، بسیاری از کامنت‌های خانواده شهدا قابل انتشار نبود و ما فقط بخش کوچکی از آن را اینجا گذاشته‌ایم:

* کاربری به نام احمد نوشت: بنده به عنوان کسی که خدمت سربازی تو جبهه بوده عرض می کنم در جبهه بحث حجاب موضوعیت نداشته. شما به فکر فقر و سفره خالی مردم باشید. گشت ارشاد مسوولین چه شد؟

* شیرزاد، فعال رسانه ای هم اینگونه نظر داد: من بعنوان فرزند شهید و خانواده ایثارگر و بردار دو جانباز  اعلام می‌کنم مسئله مهم اقتصاد، فقر، گرانی، بیکاری، بی پولی، خشکسالی و...... خیلی چیزهای دیگه هست .. پس لطفا از طرف ما حرفی دیگری نزنید.

* سمیرا دیگر کاربر مجازی گفت: همه ما در فامیل شهید داریم، و همه نگران آرامش ایران هستند. به خاطر خدا کشور رو به هم نریزید. اقتصاد رو درست کنید، این مسائل هم رفع خواهد شد.

* حامد هم توئیت زد: این سبک صحبت کردن و برخورد با موضوع ظلم به خانواده شهداست.

* فاطمه از فعالان توئیتر هم نظر داد: اتفاقا بنده جز خانواده شهدا هستم. معیشت مسئله مهم و اولویت اولمونه. اما رئیس جمهور دلش خوشه که کشور گل و بلبله و همه چی حل شده.

* کاربر دیگری به اسم محمد هم واکنش نشان داد: ما خانواده دو شهید هستیم. نگران هم نیستیم. فقط نگران  اختلاف بین مردم هستیم. که می‌شود به خواست همه گروهها تمکین کرد تا کنار هم به آرامش زندگی کنند و دعا به جان شما کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج