اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۰۸۱۲
۴۵۰۴
۴۵۰۴
پ

قیمت دلار در سراشیبی سقوط

قیمت دلار با انتشار اخباری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا و آزادسازی منابع مالی مسدود شده ایران در کره جنوبی وارد کانال ۴۸ هزار تومانی شده است.

تجارت نیوز: قیمت دلار با انتشار اخباری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا و آزادسازی منابع مالی مسدود شده ایران در کره جنوبی وارد کانال ۴۸ هزار تومانی شده است.

قیمت دلار در سراشیبی سقوط

قیمت دلار پس از مدتی نوسان در کانال 49 هزار تومانی، امروز با انتشار اخبار سیاسی مربوط به مذاکرات ایران و آمریکا وارد کانال 48 هزار تومانی شده است. امروز جمعه، 20 مرداد با وجود تعطیلی بازار ارز، معاملات غیرقانونی فردایی در حال انجام است و ارسال سیگنال‌های سیاسی به بازار قیمت‌ها را تا میانه‌های کانال 48 هزار تومانی کاهش داده است.

بر اساس اعلام برخی کانال‌های تلگرامی در حال حاضر قیمت دلار در معاملات غیرقانونی فردایی به محدوده 48580 تا 48640 تومان رسیده و معاملات در حدود قیمتی 48600 در حال انجام است. به نظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار روند کاهشی دارد.

این نوسانات تحت تاثیر اخبار سیاسی دو روز اخیر رخ داده است. دیشب و امروز، اخباری در مورد توافق ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانی‌ها و آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی منتشر شد. بر اساس این اخبار، دو کشور بر سر آزادی تعداد از زندانی‌های دو تابعیتی و همچنین دسترسی ایران به منابع مالی خود به توافق رسیده‌اند، هر چند که اخبار در این مورد ضد و نقیض است و مشخص نیست دسترسی ایران به این منابع تا چه حد آزاد و بی‌قید و شرط خواهد بود.

البته تا کنون بارها اعلام شده که دولت معادل این منابع را به ریال از بانک مرکزی دریافت کرده و دلارها در صورت آزادسازی جزء مابع بانک مرکزی است. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که منابع آزادشده صرفا به تهیه اقلامی چون غذا و دارو اختصاص یابد و وارد بازار ارز نشود. با وجود این، همانگونه که تجربه نشان داده بود، واکنش هیجانی معامله‌گران بازار ارز به چنین اخباری، قیمت دلار را کاهشی کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج