اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۰۳۲
۱۴۷۷
۱۴۷۷
پ

آموزش خصوصی خیاطی | لیست ۱۰ مدرس و آموزشگاه

آموزش خصوصی خیاطی در تهران می‌تواند یک راه شما به سوی رسیدن به یک درآمد بسیار خوب را فراهم سازد. برای آشنایی با دوره‌های خیاطی در تهران در ادامه با ما همراه باشد.

رشته خیاطی به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین رشته‌هایی است که بازار کار آن پررونق می‌باشد. خیاطان حرفه‌ای حتی می‌توانند پس از کسب مهارت‌های لازمه در آموزشگاه‌های خصوصی خیاطی را به هنرجویان تدریس کنند. اما داشتن تخصص و مدرک برای این کار لازم است. اگر توجه کنید تمامی مدل و طرح‌های لباسی که وارد بازار می‌شود به تبعیت از مد طراحی شده‌اند و معمولاً چنین لباس‌هایی سطح فروش بیشتری دارند. آموزش خصوصی خیاطی در تهران هم اکنون توسط آموزشگاه‌های خصوصی بسیار متنوعی انجام می‌شود. اما ما به کدام یک از آموزشگاه‌ها مراجعه کنیم؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آموزش خصوصی خیاطی | لیست 10 مدرس و آموزشگاه

هدف از آموزش خصوصی خیاطی چیست؟

هدف از آموزش‌های خصوصی دوره‌های خیاطی آموزش هنرجویانی می‌باشد که به این رشته علاقه دارند. این رشته در جهان اهمیت بسیار بالایی داشته و افرادی که در این رشته کسب مهارت می‌کنند می‌توانند در مراکز تولیدی پوشاک جهان به عنوان خیاطان حرفه‌ای مشغول به کار شوند. در واقع موقعیت مهاجرت نیز برای چنین افرادی امکان‌پذیر خواهد بود. قطعاً تمامی تولید کنندگان به فکر تولید لباس‌های شیک، مدرن و بسیار جذاب هستند. ایده طرح‌های جدید بسیار اهمیت دارد و همچنین اینکه این لباس با کیفیت مطلوبی دوخته شود. برند شدن در رشته خیاطی باعث شده تا کسب و کار شما با استقبال زیادی مواجه گردد، در واقع به درآمدزایی شما کمک می‌کند. اما برای ورود به دنیای خیاطی این دنیای جذاب و دوست داشتنی باید مهارت لازمه را کسب نمایید. برای بازدهی بیشتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز استعداد در اولویت است. جهت یادگیری شما عزیزان دوره‌های آموزش خیاطی خصوصی برگزار می‌شود.

آموزش خصوصی خیاطی در تهران طی دوره‌های مختلف و مراحل متعدد تحت نظر بهترین اساتید خبره و توانمند است. طی این دوره‌های آموزشی  شهریه‌هایی را پرداخت می‌کنید و البته با مراحل مختلف خیاطی نیز آشنا خواهید شد. این هنرجویان نیز پس از گذراندن این دوره با مهارت بسیار بالایی می‌توانند نیازهای خیاطی نظیر ااست، برش و دوخت را به راحتی انجام دهند. افرادی که علاقمند به رشته خیاطی هستند و فرصت کافی برای گذراندن این رشته تحصیلی در دانشگاه را ندارند، می‌توانند در آموزشگاه‌های خصوصی طی مدت زمان کوتاه‌تری مدرک آن را دریافت کنند. البته داشتن سلامت جسمی برای الگو، برش و دوخت دوز اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید شخصیتی مناسب با شغل خیاطی را داشته و با پشتکار و تجربه این رشته را دنبال کنید. برای تبدیل شدن به یک خیاط حرفه‌ای باید توانایی‌ها و پشتکار خود را در نظر داشته باشید.

لیست10تایی مدرسین و آموزشگاه های خصوصی خیاطی

برای انتخاب بهرین و مفیدترین دوره خیاطی بهتر است برخی از بهترین مدرسین و آموزشگاه های خصوصی خیاطی را بشناسید:

آموزشگاه وصال

آموزشگاه خیاطی وصال فعالیت خود را از سال 1372 توسط خانم پروین اسلامی اغاز نموده است. از زمان تاسیس این آموزشگاه‌ها  تا به امروز هنرجویان زیادی در حوزه خیاطی به تبحر کافی رسیده‌اند به همین دلیل می‌توان آموزشگاه وصال را یکی از بهترین آموزشگاه‌های تهران دانست.این آموزشگاه  میتواند تدریس جداگانه و خصوصی به هر هنرجو را ارائه دهد.

آموزش خصوصی خیاطی | لیست 10 مدرس و آموزشگاه

آدرس: تهران چهار راه پاسداران، میدان حسین آباد، خ جوانشیر، خ شعبانلو، گلزار سوم، پلاک ۹

09123221866

مجتمع خوش ذوق

مدیریت شیرین خوش ذوق با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور در مجتمع خوش ذوق باعث شده نام این آموزشگاه بین آموزشگاهای خیاطی بسیار درخشان باشد. تمامی هنرجویان می‌توانند پس از اتمام دوره مدرک بین المللی و قابل ترجمه دریافت کنند.

آموزش خصوصی خیاطی | لیست 10 مدرس و آموزشگاه

آدرس:شریعتی بالاتر از مترو قلهک رو به روی خیابان دولت ساختمان البرز پلاک ۱۵۹۶ طبقه اول واحد ۲

 ۲۲۸۸۶۰۸۰

۰۹۱۲۴۷۱۷۱۹۳

آموزشگاه خسروی

موزشگاه خسروی یکی از منحصر به فرد ترین و استاندارد ترین سیستم آموزش خیاطی در تمام سطوح مزونی- تجاری- صنعتی را دارد.مهم ترین شاخص متفاوت آموزشگاه خسروی، تدریس شخص استاد خسروی در آموزشگاه میباشد.کلاسهای حضوری آموزشگاه خسروی از ماه ها قبل رزرو و اکثرا ظرفیت تکمیل می باشد به لطف هنرجو های عزیز که بعد از اتمام دوره های خود آموزشگاه خسروی را به دوستان خود معرفی می کنند.

آموزش خصوصی خیاطی | لیست 10 مدرس و آموزشگاه

آدرس:تهران، خیابان انقلاب، خیابان جمالزاده جنوبی، کوچه دانشور

09198004620

آموزشگاه خرقه پوش

آموزشگاه طراحی دوخت و خیاطی خرقه پوش به مدیریت لیلا ضرابی کارشناس لباس و مد از انگلیس فعالیت خود را به صورت رسمی ‌و با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور از سال ۱۳۹۴ شروع کرده است. برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف طراحی و دوخت از سطح مبتدی تا پیشرفته در این مجموعه و اعطای گواهی پایان دوره هنرجویان بسیاری را وارد بازار کار در این حوزه نموده است.

آموزش خصوصی خیاطی | لیست 10 مدرس و آموزشگاه

 آدرس:تهران فلکه اول تهرانپارس،خ گلبرگ،بین صادقی و رشید،پلاک ۱۲۴,طبقه ۲،واحد۶

۷۷۷۴۷۱۱۰-۰۹۳۵۱۸۳۷۸۰۷

آموزشگاه گودرزی

استفاده از اساتید مجرب در زمینه دوخت و چرخ کاری با استاد علیرضا حیدری با ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه دوخت طراحی و تکمیل دوره‌های تخصصی دوخت در ترکیه و سابقه مربیگری در جهاد دانشگاهی می‌باشد که هنرجویان ایشان در طی گذراندن دوره‌های خود با کلیه نکات پایه‌ای و متوسط و پیشرفته آشنا می‌شوند و پس از اتمام دوره‌های خود می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

آدرس:تهران، کارگر شمالی(امیرآباد) بعد از فاطمی، بعد از پمپ بنزین نبش کوچه زمرد پلاک 1683 طبقه دوم واحد 3 

09120638312

88018932-42

آموزشگاه خیاطی هنر مادر

دوره های متنوع این آموزشگاه از جمله نازک دوزی و ضخیم دوزی، دوخت مانتو، خیاطی لباس های مردانه، الگوسازی، برشکاری، طراحی و دوخت لباس عروس و غیره، یکی از مزیت های مهم هنر مادر به شمار می ره. آموزشگاه خیاطی هنر مادر بعد از پایان دوره مدرک معتبر فنی و حرفه ای به شما اعطا می کنه.

آدرس: تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از پل رومی- کوچه سینا- ساختمان پل رومی ۲ (۱۷۲۹)- طبقه سوم- واحد ۲۰

 ۲۲۲۰۶۷۱۹

ویژگی‌های دوره‌های آموزشی خصوصی خیاطی

شما افراد مبتدی اگر به دنبال آموزش خصوصی خیاطی هستید، باید بدانید به پیش نیاز احتیاج نیست. صفر تا صد خیاطی را در این آموزشگاه‌ها به صورت دوره‌ای فرا می‌گیرید. برای شرکت در دوره‌های آموزشی مدرک تحصیلی شما ملاک نیست، چرا که قرار نیست شما در دانشگاه تحصیل کنید. هر یک از شما عزیزان با هر شرایط و در هر سنی می‌توانید در این دوره‌های آموزشی شرکت نمایید. تنها پیش نیاز شرکت در این دوره‌ها هدف و علاقه است. چنانچه علاقه و هدف مهمی برای آموزش خیاطی دارید، پس حتماً در این دوره‌ها شرکت کنید. اما افرادی که در دوره‌های آموزش خصوصی شرکت دارند، قطعاً خیاطی را با هدف جدی‌تر و به صورت دقیق‌تر می‌آموزند. این دوره‌های آموزشی دارای فواید بسیار زیادی هستند که برخی از آنها عبارتند از:

هنرجویان عزیز پس از پایان دوره آموزشی توانایی تعمیر لباس را دارند. به جای خرید لباس می‌توانند به راحتی درز یا دیگر مشکلات لباس را در قالب طرحی نو تعمیر کنند.

  • این افراد از طرح و ایده‌های بسیار جدیدتر در خیاطی استفاده می‌کنند.
  • به راحتی می‌توانند اندازه مشتریان را جهت دوخت لباس بگیرند.
  • طی مدت زمان کوتاهی و با هزینه مناسبی لباس مشتری را آماده می‌کنند و توانایی تعیین زمان و هزینه را نیز دارند.
  • یک خیاط ماهر می‌تواند بنا به سفارش مشتری همان طرح و مدل را برای آن بدوزد.
  • خیاط به سلیقه‌های مشتریان احترام می‌گذارد و هنگام دوخت آنها را در طرح اجرا می‌کند.
  • تمامی هنرجویانی که در این آموزشگاه‌ها شرکت می‌کنند، مهارت برش الگو را دارند.
  • این افراد انواع پارچه‌ها و ویژگی‌های آنها را می‌شناسند.
  • در دوخت و دوز به روش دست و هم چنین استفاده از چرخ خیاطی مهارت بسیار بالایی دارند.
  • یک خیاط حرفه‌ای مد را در نظر می‌گیرد و به تناسب مد طرح‌های جدید و زیبا ارائه خواهد داد.
  • توجه به جزئیات و مهارت ارتباطی قوی با مشتریان از دیگر توانایی‌های این افراد است.

مزایایی آموزش خصوصی خیاطی

برخی از مزایای آموزش خصوصی خیاطی عبارت از موارد زیر است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • توانایی تعمیر لباس
  • توانایی دوختن لباس
  • طراحی لباس
  • درآمدزایی
  • مدرک معتبر

ویژگی های آموزشگاه خصوصی خیاطی 

هدف از فعالیت آموزشگاه‌های خصوصی خیاطی برگزاری دوره‌های آموزشی خیاطی با کیفیت بالاتر و ذکر تمامی جزئیات برای هنرجویان عزیز است. با در نظر قرار دادن نیاز جامعه و بازار کار این رشته هم اکنون هنرجویان بسیار زیادی علاقمند به یادگیری این رشته هستند. اما افرادی موفق می‌شوند که با هدف درآمدزایی و کیل آموزش کلی وارد این حیطه شده‌اند. مهارت هنرجویان در این دوره‌های آموزشی خیاطی تا حدی حرفه‌ای است که می‌توانند حتی در مزون‌های دوخت لباس مجلسی نیز فعالیت داشته باشند. در این دوره‌ها به دوخت انواع لباس تسلط کافی پیدا می‌کنید و در پایان دوره نیز با کسب گواهینامه از این آموزشگاه‌ها فارغ التحصیل خواهید شد.

آموزش خصوصی خیاطی | لیست 10 مدرس و آموزشگاه

بهترین آموزشگاه‌های خیاطی در یک محیط کاملاً مناسب و با دسترسی راحت قرار دارند.

در بهترین آموزشگاه خصوصی خیاطی در تهران اساتید مجربی تدریس می‌کنند. در واقع این اساتید بایستی در تمامی زمینه‌های مربوط به خیاطی تخصص و حرفه کافی داشته باشند.

استفاده از امکانات و تمامی تجهیزات پیشرفته و به روز در چنین آموزشگاه‌هایی اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع شما در دنیای پوشاک به تبعیت از مد رشد خواهید کرد. پس استفاده از دستگاه‌ها و روش‌های پیشرفته برای شما در اولویت است.

این آموزشگاه بایستی به اندازه‌ای بزرگ باشد که اساتید و هنرجویان بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای به فعالیت‌های خود بپردازند. داشتن نور کافی برای کارگاه‌های خیاطی اهمیت بسیار زیادی دارد.

در آموزشگاه‌های خصوصی از متدهای روز خیاطی و طراحی برای تدریس استفاده می‌شود. همانگونه که مستحضرید، دنیای پوشاک به تبعیت از مد پیش می‌رود و به همین سبک باید از روش‌های به روز نیز برای آموزش استفاده کنند.

صفر تا صد پروژه آموزش خیاطی مرحله به مرحله و با ارائه جزئیات دقیق آموزش داده می‌شود. توجه داشته باشید که این دوره‌ها متفاوت هستند و شما اگر می‌خواهید خیاطی را صفر تا صد بیاموزید، بایستی گام به گام آن را پشت سر بگذرانید.

نتیجه

خیاطی به عنوان یکی از رشته‌های محبوب با درآمدزایی بسیار بالا است. همانگونه که مستحضرید، جمعیت روز به روز در حال رشد می‌باشد پس یکی از نیازهای اصلی جوامع، پوشاک خواهد بود. در دنیای پوشاک، مد  شما را به موفقیت می‌رساند. با پیروی و تبعیت از مد روز و طراحی لباس‌هایی زیبا و مدرن می‌توانید در این دنیای بزرگ به رقابت با خیاطان بزرگ و حرفه‌ای بپردازید. هدف از شرکت در کارگاه‌های خصوصی و آموزش خصوصی خیاطی در تهران یادگیری حرفه‌ای‌تر است. چرا که در این دوره‌ها به تمامی جزئیات طراحی، برش و دوخت اشاره می‌کنند. پس از گذراندن این دوره‌ها نیز با توانایی‌های لازمه می‌توانید خیاطی را در سالن‌های مزون، تولیدی‌ها و یا حتی به صورت مستقل ادامه دهید. تاسیس مزون، تبدیل شدن به یک خیاط ماهر، تاسیس تولیدی یا تدریس خیاطی پس از اخذ مدرک می‌تواند یک اشتغال زایی مهم و پردرآمد برای شما عزیزان باشد.

آموزش خصوصی خیاطی | لیست 10 مدرس و آموزشگاه

قطعاً پس از این دوره‌ها شما توانایی دوختن انواع لباس، تعمیر انواع لباس، طراحی، برش و حتی آموزش را دارید. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین آموزشگاه‌های تدریس خصوصی در تهران می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج