۱۳۴۲۲۹۹
۸۶۰
۸۶۰
پ

ماسک برای دعوا با زاکربرگ به خانه او می‌رود!

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که در مراجعه‌اش به پالو آلتو، می‌خواهد به خانه مارک زاکربرگ برود تا با او مبارزه کند.

فرارو: ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که در مراجعه‌اش به پالو آلتو، می‌خواهد به خانه مارک زاکربرگ برود تا با او مبارزه کند.

زاکربرگ دیروز اعلام کرد که چون ایلان ماسک درباره مبارزه جدی نیست، بهتر است این مبارزه را فراموش کنیم. اما حالا مالک ایکس در توییت جدیدی نوشته است که در سفرش به پالو آلتو به‌صورت سرزده به خانه زاکربرگ خواهد رفت تا با او مبارزه کند.

ماسک برای دعوا با زاکربرگ به خانه او می‌رود!

به گزارش دیجیاتو، ایلان ماسک در توییت جدیدی در واکنش به حرف‌های زاکربرگ که گفته بود این مبارزه برگزار نمی‌شود، نوشت: «امشب برای آزمایش سیستم رانندگی FSD تسلا در پالو آلتو، از اتومبیل می‌خواهم که من را به خانه finkd@ [زاکربرگ] ببرد.»

او در ادامه نوشت که می‌خواهد جدیدترین قابلیت پخش زنده ایکس را آزمایش کند، بنابراین کاربران هم می‌توانند این ماجراجویی را تماشا کنند. ماسک افزود: «اگر خوش‌شانس باشیم و زاک واقعاً در خانه‌اش را باز کند، مبارزه برقرار است!»

ایلان ماسک در توییت دیگری در پاسخ به توییت نخست خود مدعی شد که به‌زودی مارک زاکربرگ با یادداشت جدیدی ظاهر می‌شود و اعلام می‌کند که چقدر مبارزه‌کردن را دوست دارد، اما بهانه‌هایی را برای عدم برگزاری این مسابقه ارائه خواهد کرد.

اندکی بعد سخنگوی زاکربرگ در متا به ورج اعلام کرد که مدیرعامل این شرکت درحال سفر است و در پالو آلتو نیست: «به‌علاوه، مارک این ورزش را خیلی جدی می‌گیرد و قرار نیست با کسی که همین‌طوری جلوی خانه‌اش ظاهر می‌شود، مبارزه کند.»

مارک زاکربرگ دیروز در پستی در تردز اعلام کرد که به‌نظر نمی‌رسد ایلان ماسک درباره این مبارزه جدی باشد، چون او یک تاریخ واقعی را تأیید نمی‌کند. به‌علاوه، مدیرعامل تسلا اخیراً گفته بود که شاید به جراحی نیاز داشته باشد و این اتفاق می‌تواند این مسابقه را مدت‌ها به تعویق بیندازد.

زاکربرگ در پست خود اعلام کرده بود که دوست ندارد مدام درباره چیزی که هرگز رخ نخواهد داد، شلوغ‌بازی کند. او خطاب به ماسک گفت: «بنابراین یا باید تصمیم بگیری که می‌خواهی این کار را انجام دهی و خیلی زود انجامش دهی، یا باید آن را فراموش کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج