اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۴۹۹۶
۲۴۸۱
۲۴۸۱
پ

زندگی لاکچری سگ‌ها در کشور چین!

۱۰۰ میلیون خانوار چینی حیوان خانگی دارند. لباس عروس ۱۳۷۰۰ دلاری تا دوستان رباتیک برای حیوانات را ببینید

عصر ایران: ۱۰۰ میلیون خانوار چینی حیوان خانگی دارند. لباس عروس ۱۳۷۰۰ دلاری تا دوستان رباتیک برای حیوانات را ببینید.

زندگی لاکچری سگ‌ها در کشور چین!

برگزاری نمایشگاه بزرگ، لوکس و فناورانه "حیوانات خانگی" در شانگ‌های چین توجه مقامات و کارشناسان را برانگیخته است. به نقل از خبرگزاری فرانسه،  قشر جوان چین به عنوان اکثریت صاحبان حیوانات خانگی و قشرآگاه به فناوری از این نمایشگاه بزرگ استقبال کرده اند.

انبوهی از ابزارهای لوکس، پیچیده و فناورانه برای حیوانات خانگی در بزرگترین نمایشگاه منطقه نشانه افزایش استقبال چینی‌ها از داشتن حیوانات خانگی است.
در این نمایشگاه ابزارهای پوشیدنی مجهز به هوش مصنوعی برای نظارت بر سلامت و روبات‌های همراه برای افزایش رفاه حیوانات خانگی  به نمایش درآمد.
شرکت‌هایی نیز برای راه‌کارهای جدیدی را برای تولید مثل یا ترکیب نژادی این حیوانات ارائه کردند. این لباس مجلسی طلایی  و 1.5 متری 13700 دلار قیمت دارد و مخصوص یک سگ دوخته و در نمایشگاه حیوانات خانگی آسیا در چین به نمایش درآمده است
 

زندگی لاکچری سگ‌ها در کشور چین!

مالکیت حیوانات خانگی در چین افزایش یافته و در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون خانوار چینی دارای یک حیوان خانگی بوده‌اند. تحلیلگران، نگهداری بیشتر از حیوانات خانگی را به نسل‌های جوان نسبت می‌دهند.

براساس گزارش موسسه تحلیلی "دیلویت"،  "تغییر نگرش در مورد ساختار خانواده و افزایش جمعیت افراد مجرد" دلیلی افزایش داشتن حیوان خانگی است. زن جوانی که از این نمایشگاه بازدید کرده در این باره گفت: " این روزها جوان ها بیشتر فرد گرا هستند و نمی خواهند مانند نسل‌های قبلی زندگیشان را برای تربیت فرزند فدا کنند. آنها با حیوانات گرما و صمیمیت را به دست می‌آورند. حیوانات آنقدر هم خرج ندارند و وقت و انرژی نمی برند.

با این حال صاحبان حیوانات خانگی برای دوستان خود  پول زیادی خرج می کنند. سان چائو مدیر یکی از غرفه‌های این نمایشگاه گفت که یک لباس گلدوزی شده با دست که با تاج آن ست شده، حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ دلار قیمت دارد و برای عروسی یک سگ دوخته شده است. وی افزود: هر ساله چند سفارش برای چنین طرح‌هایی دریافت می‌ کند. براساس پیش‌بینی  موسسه آماری- تحقیقاتی " iiMedia"، صنعت حیوانات خانگی تا سال ۲۰۲۵ حدود ۶۸ درصد رشد می‌کند و ارزش آن به ۱۱۲ میلیارد دلار (۸۱۱ میلیارد یوان) می رسد.

"همیشه با هم" در کنار فناوری

برگزار کنندگان وغرفه داران نمایشگاه می گویند مقیاس، بزرگی و تنوع نمایشگاه سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته بی سابقه است. غرفه داران نمایشگاه اقلام مختلفی خاک توفو به عنوان بستر مناسب گربه، تنقلات خشک برای قورباغه های درختی ، دونات و شیرینی ماکارون سگ‌ها را می فروشند.

پوستر غذای گربه در نمایشگاه حیوانات خانگی شانگ‌های

زندگی لاکچری سگ‌ها در کشور چین!

با توجه به فرهنگ کار سنگین در این منطقه، دستگاه‌های نظارت از راه دور روی حیوانات خانگی در این نمایشگاه به وفور وجود دارد تا صاحبان حیوانات خانگی آنها را تحت نظر داشته باشند. یک ربات 169 دلاری می‌تواند حیوانات را دنبال کند و به آنها غذا دهد، حیوانات را با لیزر سرگرم کند یا صدای صاحبان را برای آنها پخش کند.

زندگی لاکچری سگ‌ها در کشور چین!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج