۱۳۴۹۳۱۴
۲۷۹۷
۲۷۹۷
پ

«محمد اسدی جوزانی» درگذشت

آقای اسدی جوزانی شب گذشته ۱۳ شهریور بر اثر سکته قلبی درگذشت.

محمد زرویی نصرآباد مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید خبر درگذشت محمد اسدی جوزانی، بیان کرد: آقای اسدی جوزانی شب گذشته ۱۳ شهریور بر اثر سکته قلبی درگذشت.

وی درباره مراسم تشییع پیکر این هنرمند گفت: قصد داریم پیکر این هنرمند را در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک بسپاریم و در حال هماهنگی آن هستیم، از طرف دیگر با توجه به اینکه فردا اربعین حسینی است، هنوز زمان دقیق مراسم تشییع مشخص نیست.

«محمد اسدی جوزانی» درگذشت

محمد اسدی جوزانی هنرمند طراح و نقاش انقلابی، متولد ۱۳۴۶ شهر ری و دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی در کارنامه حرفه‌ای خود، پرتره‌های بسیاری را خلق کرده است و اولین تابلوی نقاشی بسیاری از شهدای دفاع مقدس پس از شهادت‌شان، توسط این هنرمند خلق شده است؛ یکی از مهمترین آنها، تابلوی پرتره شهید آوینی است.

بر این اساس، علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری نیز در پیامی درگذشت این هنرمند نقاش انقلابی را تسلیت گفته است. در متن پیام علی فروزانفر آمده است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من یتنظر و مابدلوا تبدیلا

ضایعه درگذشت هنرمند زبردست و انقلابی و یادگار دفاع مقدس جناب آقای محمد اسدی جوزانی مصادف با ایام عزای اربعین سید و سالار شهیدان دل ماتم زده محبین آستان حضرتش را غمناک‌تر ساخت. این هنرمند برجسته و نقاش آسمانی در عمر با برکت خود همت ویژه ای برای به تصویر کشیدن چهره شهیدان راه حق و حقیقت و شخصیت‌های درخشان زمان صرف کرد و نام خود را بر لوح ابدی هنرمندان انقلاب اسلامی ایران ثبت کرد. خادمین ملت بزرگ ایران در حوزه هنری انقلاب اسلامی، ضایعه درگذشت این هنرمند فرهیخته و رزمنده دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای عزیز و جامعه فرهنگ و هنر و همچنین به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و آمرزش الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت دارند.

علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج