۱۳۴۹۵۳۲
۴۳۳۹
۴۳۳۹
پ

طلا تا آخر شهریور گران می‌شود؟

یک فعال بازار طلا با بیان اینکه قیمت سکه و طلا در این هفته صعودی بود، افزایش قیمت جهانی طلا و نیز تغییرات نرخ ارز را عامل این رشد قیمت‌ها عنوان کرد.

اقتصادنیوز: یک فعال بازار طلا با بیان اینکه قیمت سکه و طلا در این هفته صعودی بود، افزایش قیمت جهانی طلا و نیز تغییرات نرخ ارز را عامل این رشد قیمت‌ها عنوان کرد.

طلا تا آخر شهریور گران می‌شود؟

محمد کشتی‌آرای، نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار سکه و طلا در این هفته گفت:در ابتدای هفته قیمت انس جهانی طلا ۲۵ دلار افزایش یافت که در روزهای بعد با کمی تعدیل همراه شد با حدود ۱۰ دلار کاهش، انس جهانی به ۱۹۳۰ دلار رسید در حالی که اول هفته ۱۹۴۰ دلار بود.

وی افزود: افزایش انس جهانی طلا همراه با نوساناتی که در بازار ارز داشتیم باعث شد که تقریبا قیمت طلا و سکه سیر صعودی بگیرد.  

کشتی آرای با اشاره به ادامه رکود تقاضا در بازار طلا گفت: در این مدت در بازار کاهش تقاضا و کاهش داد و ستدها را داشتیم بنابراین اگر افزایش قیمتی صورت گرفته به دلیل قیمت جهانی طلا و نوسان ارزی بود.

این فعال بازار طلا با بیان اینکه کاهش تقاضا در بازار منجر به کاهش حباب شد، اضافه کرد: عدم تعادل عرضه تقاضا باعث ایجاد حباب می شود و کاهش تقاضا باعث شده هم حباب طلا، هم حباب سکه کاهش یابد این هفته حباب سکه به زیر ۵ میلیون تومان کاهش یافت که در یک سال اخیر بی‌سابقه بود.

وی در پیش‌بینی از وضعیت بازار طلا و سکه در هفته آینده نیز گفت: هفته آینده، هفته پایانی ماه صفر است و با توجه به تعطیلات پیش‌رو تقاضا مجددا کاهش خواهد اما قیمت تغییری نخواهد کرد. 

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون ۳۶۷  هزار ۷۰۰ تومان شد. سکه طرح جدید ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد. قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان شد و ربع سکه به ۱۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان رسید همچنین قیمت سکه گرمی در بازار ۶ میلیون است همچنین انس جهانی طلا امروز ۱۹۳۴ دلار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج