اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۹۰۷
۱۹۶۷
۱۹۶۷
پ

فعالیت مراکز آموزشی در این شهر فردا تعطیل است

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان با توجه به گزارش های رسیده اعلام کرد فعالیت مراکز آموزشی و ورزشی تا پایان روز فردا چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

ایرنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان با توجه به گزارش های رسیده اعلام کرد فعالیت مراکز آموزشی و ورزشی تا پایان روز فردا چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

فعالیت مراکز آموزشی در این شهر فردا تعطیل  است

مهدی اله پور سه‌شنبه شب در حاشیه برگزاری کارگروه افزود: نظر به پیش بینی و اعلام ماندگاری و تداوم گرد و غبار از سوی اداره کل هواشناسی استان در مشهد و تأکید بر وضعیت هشدار سطح نارنجی در ناحیه جنوب شرق استان براثر پدیده گرد و غبار، و اعلام ستاد مدیریت بحران مبنی بر آمادگی این ستاد برای مدیریت این پدیده و بر اساس شیوه نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار اقدامات زیر مصوب و جهت اجرا ابلاغ می شود.

این مسوول توضیح داد: پس از بررسی های کارشناسی، تعطیلی فعالیت آموزشی کلیه مراکز آموزشی و نیز فعالیت های ورزشی مجموعه های ورزشی در مشهد برای فردا چهارشنبه (صبح و عصر) مصوب شد.

دبیر کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان یادآور شد: با عنایت به شرایط جوی و ماندگاری پدیده گرد و غبار توصیه می شود، شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

اله پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

دبیر کارگروه شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار از مسئولین هیأت های مذهبی و موکب های بین راهی درخواست نمود تا به منظور تأمین سلامت زائرین، نسبت به تأمین و توزیع ماسک در بین عزاداران و زائرین اقدام کند.

همچنین شهرهای جنوب شرق استان با محدودیت های ترافیکی اعلام شده از سوی پلیس راهور مواجه خواهند بود و تقاضا می شود رانندگان محترم نسبت به رعایت هشدارها و تدابیر ترافیکی اعلام شده اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه ها و نهادهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج