۱۳۵۳۵۴۹
۲۱۳۹
۲۱۳۹
پ

احتمالات بر سر دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا

روزنامه آفتاب یزد احتمال دیدار سیدابراهیم رئیسی با جو بایدن و افراد تاثیرگذار آمریکایی در جریان سفر رییس دولت به آمریکا را بررسی کرده است.

روزنامه آفتاب یزد احتمال دیدار سیدابراهیم رئیسی با جو بایدن و افراد تاثیرگذار آمریکایی در جریان سفر رییس دولت به آمریکا را بررسی کرده است.

احتمالات بر سر دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا

در این مطلب آمده است؛

عبدالرضا فرجی‌راد، استاد ژئوپلیتیک دانشگاه با اشاره به «اعتماد» بیشتری که مجموعه «نظام و حاکمیت» به آقای رئیسی دارد، ارزیابی خود از فضای حاکم بر «برجام» را اینگونه بیان کرد که:« با بررسی موضع‌گیری افرادی که همیشه و در همه حال در برابر امکان برخی ملاقات ها، مواضع بسیار سختی اتخاذ می‌کردند و این روزها آرامشی نسبی بر جامعه حکمفرما است می‌تواند چنین تلقی شود که، برخی ملاقات‌ها با افراد تأثیرگذار در سفر رئیس جمهوری به نیویورک می‌تواند تأثیرات قابل ملاحظه‌ای بر جای گذارد.»

آفتاب یزد در ادامه نیز به نقل از این کارشناس نوشت:«یک وقت ممکن است پرسیده شود؛ آیا بین رؤسای جمهوری ایران و آمریکا ملاقاتی صورت خواهد پذیرفت که لابد پاسخ منفی است، یک وقت ممکن است این پرسش مطرح شود که؛ آیا دیدارهای محرمانه‌ای در این سفر متصور خواهد بود یا نه که باید گفت: هیچ موضوعی در خاک آمریکا با حضور رئیس جمهوری ایران، حتی فراتر از «محرمانه» نیز، محرمانه تلقی نخواهد شد و خیلی زود اخبار آن به بیرون درز پیدا خواهد کرد پس باقی می‌ماند سفر با «افراد تأثیرگذار» که قطعاً گزاره ی منطقی و قابل قبولی است.

افراد تأثیرگذار فقط محدود به مقامات کاخ سفید نمی‌شود.این افراد می‌توانند از کنگره، سنا یا مجلس نمایندگان و حتی از اعضای حزب دموکرات آمریکا باشند که تأثیرگذاری خودش را نشان خواهد داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج